Marnix schreef:jas schreef:TheShadow schreef:als je moet schreeuwen om een bestelling te doen, jas, moet je misschien een keer een winkel inlopen ipv een discotheek!
ik geloof er helemaal NIETS van !!!!!!!!!!
Nou dan geloof je het toch lekker niet. Zal mij een zorg wezen wat jij gelooft. Voor mijn part geloof je niets. Als ik zeg dat het zo is, dan is het zo. In dat dorp waar jij woont misschien niet, maar in rotterdam in elk geval wel.
Onzin.... ik ben ook wel eens in Rotterdam geweest hoor. In snackbars staat de muziek zelden hard... in winkels ook op zo'n volume dat je gewoon met elkaar kan praten. Je moet niet gaan overdrijven... zeg dan egwoon dan je geen fan van die muziek bent... Dan spreek je tenminste de waarheid. Wat jij beschrijft komt misschien bij hoge uitzondering voor....
Zelf winkel ik ook regelmatig in Rotterdam, en mij is het ook opgevallen. Zelfs in de tijd dat ik totaal geen moeite had met die muziek, hoorde ik dat het aardig hard stond.
Marnix, misschien dat jij al zoveel harde muziek gehoord hebt, dat je oren reeds aangetast zijn door de te hoge decibellen. Schijnt dat jongeren die zich vaak blootstellen aan harde muziek, ook d.m.v. disc-man, eerder doof worden