Shoppen in de stad

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 jan 2005 16:32

Optimatus schreef:Of bij C&A en je sjaal bij V&D.

Jaaa, ik heb een sjaal van de V&D! 8)

joepie schreef:Wij (ik met twee dochters) zijn weleens in een winkel met die hardeschetterendeschreeuwendeonzinherrie heel hard tegen elkaar gaan staan schreeuwen.
Om vervolgens er, met de mededeling dat we bij zulke herrie niet wenste te winkelen, naar buiten te lopen.
Maar dat doen we ook als we een wnkel in komen waar er gerookt wordt.

Hehe, ik vind zulke mensen echt ubervervelend. :)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 14 jan 2005 16:47

Wat is er mis met een winkel waar gerookt wordt, idd?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

AssiFv
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor AssiFv » 14 jan 2005 20:06

Ik voel me juist heel relaxed als ze in de winkel 'bonk' House draaien. Als je je goed voelt koop je sneller dingen.

Van mij mag die muziek blijven.

jannes
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jannes » 14 jan 2005 22:02

Hi,

Wat antwoorden gelezen. Maar je hoeft maar naar de winkels als de sting te gaan of esprit of mexx of een didi ik noem maar op. Overal staat die muziek aan. Je kan wel net doen of je het niet hoort, maar het vervelende is dat je het later steeds weer onwillekeurig in je hoofd voelt dreunen. :roll: sommigen gaan daarom niet naar winkels toe, maar waar moet je dan kleding kopen?
:?: :?:
groetjes mij

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 14 jan 2005 22:14

Bij Sting, Didi en Esprit staat de muziek niet hard in mijn ogen, hard is bij de Coolcat
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

joris

Berichtdoor joris » 14 jan 2005 23:18

wat is mis met harde muziek? God overwon de vijanden van het volk Isreal met keiharde muziek.

André

Berichtdoor André » 15 jan 2005 00:38

AssiFv schreef:Van mij mag die muziek blijven.

Muziek zei je? 8)

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 15 jan 2005 00:49

joris schreef:wat is mis met harde muziek? God overwon de vijanden van het volk Isreal met keiharde muziek.

Wat er mis mee is? Er is alles mis mee als ik er last van heb en er naar moet luisteren als ik daar niet om gevraagd heb en geen mogelijkheid heb om het uit te zetten. M.a.w. het wordt me opgedrongen en dat is er mis mee. De wereld draaft helemaal door en is totaal in de greep van de satan. En men vindt het nog leuk ook, zo blind is men voor de streken van die hellehond. Muziek, overal moet muziek bij. Ga je een broek kopen? O, maar dat kan alleen als er muziek bij is hoor, zonder muziek kun je geen broek passen. Beng kebeng kebeng Wil je een christelijk boek? O, tja, dan zul je toch even je oren moeten teisteren want in de christelijke boek- en cd-handel wordt voortdurend de meest afgrijselijk orgelmuziek gedraaid die een gek, of liever 2 gekken M&M, maar bedenken kunnen. Gestoord word je ervan. Patatje halen? keboenk keboenk keboenk. Het is bijna onmogelijk om een bestelling te plaatsen. Je moet schreeuwen om boven de 'muziek' uit te komen. Ik moest nieuwe schoenen, o.a. om naar de kerk te gaan. Kebonk, kebonk, kebonk, kebonk. Het is me niet gelukt. Ik kwam thuis met een paar werkschoenen met stalen neuzen. De hele wereld is gek, en als je niet meedoet verslijten ze jou voor gek. En ja, ga dan maar eens bewijzen dat het niet waar is.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 15 jan 2005 03:37

als je moet schreeuwen om een bestelling te doen, jas, moet je misschien een keer een winkel inlopen ipv een discotheek!

ik geloof er helemaal NIETS van !!!!!!!!!!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Lucky7
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Lucky7 » 15 jan 2005 04:46

TheShadow schreef:als je moet schreeuwen om een bestelling te doen, jas, moet je misschien een keer een winkel inlopen ipv een discotheek!

Ben je niet de enige ligt zeker aan waar je woont in Nederland
Ik kom zelf uit veenendaal en daar kijken de verkopers wel naar
wat voor volk er loopt. En dat is meer dan de helft gelovig dus
die letten echt wel op of de muziek hard staat of te hard. :shock:

en volgens mij is dat in kampen ook zo :mrgreen:

ps. dit niet zo opvatte alsof het lijkt dat andere delen in Nederland niet gelovig zijn :wink:
"Im still alive and kicking"

(http://www.detroost.come2me.nl)

joris

Berichtdoor joris » 15 jan 2005 09:59

ha die (grap)jas,

in winkels waar ze stalen werkschoenen verkopen draaien ze toch alleen frans Bauer en aan verwante driekwartsmaten?

Je moet ook niet naar christelijke boekhandels maar naar een evangelische boekwinkel. Die zijn vaak nog idealistischer ook terwijl chr. boekhandels gewoon puur commercieel zijn.

En jas, als je 42 bent, denk ik dat je aan je leeftijd moet gaan wennen en kleding moet gaan kopen die daarbij past. wedden dat de muziek dan ook gelijk zachter staat :-)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 15 jan 2005 10:14

Ik ga bewijzen dat je stelling waar is Jas, je bent op dit punt gewoon gek, knots en raka. In welke schoenenwinkel waar je nette schoenen gaat kopen, wordt kaboenkkaboenkmuziek gedraaid? Zijn er echt weinig, en die werkschoenen zijn perfect voor jou, je bent toch al snel op je teentjes getrapt, dus die stalen neuzen komen wel van pas.

Onmogelijk om een bestelling te plaatsen? Door die muziek? of omdat je zo'n zacht stemmetje hebt? En trouwens, het getuigd niet echt van veel smaak om alle muziek in winkels te scharen onder kebonk, kaboem en beng beng..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

DavidOpposite

Berichtdoor DavidOpposite » 15 jan 2005 10:34

:mrgreen:

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 15 jan 2005 11:25

TheShadow schreef:als je moet schreeuwen om een bestelling te doen, jas, moet je misschien een keer een winkel inlopen ipv een discotheek!

Nou dan geloof je het toch lekker niet. Zal mij een zorg wezen wat jij gelooft. Voor mijn part geloof je niets. Als ik zeg dat het zo is, dan is het zo. In dat dorp waar jij woont misschien niet, maar in rotterdam in elk geval wel.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jan 2005 15:07

jas schreef:

Nou dan geloof je het toch lekker niet. Zal mij een zorg wezen wat jij gelooft. Voor mijn part geloof je niets. Als ik zeg dat het zo is, dan is het zo. In dat dorp waar jij woont misschien niet, maar in rotterdam in elk geval wel.

Onzin.... ik ben ook wel eens in Rotterdam geweest hoor. In snackbars staat de muziek zelden hard... in winkels ook op zo'n volume dat je gewoon met elkaar kan praten. Je moet niet gaan overdrijven... zeg dan egwoon dan je geen fan van die muziek bent... Dan spreek je tenminste de waarheid. Wat jij beschrijft komt misschien bij hoge uitzondering voor....
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”