joris schreef:wat is mis met harde muziek? God overwon de vijanden van het volk Isreal met keiharde muziek.
Wat er mis mee is? Er is alles mis mee als ik er last van heb en er naar moet luisteren als ik daar niet om gevraagd heb en geen mogelijkheid heb om het uit te zetten. M.a.w. het wordt me opgedrongen en dat is er mis mee. De wereld draaft helemaal door en is totaal in de greep van de satan. En men vindt het nog leuk ook, zo blind is men voor de streken van die hellehond. Muziek, overal moet muziek bij. Ga je een broek kopen? O, maar dat kan alleen als er muziek bij is hoor, zonder muziek kun je geen broek passen.
Beng kebeng kebeng Wil je een christelijk boek? O, tja, dan zul je toch even je oren moeten teisteren want in de christelijke boek- en cd-handel wordt voortdurend de meest afgrijselijk orgelmuziek gedraaid die een gek, of liever 2 gekken M&M, maar bedenken kunnen. Gestoord word je ervan. Patatje halen?
keboenk keboenk keboenk. Het is bijna onmogelijk om een bestelling te plaatsen. Je moet schreeuwen om boven de 'muziek' uit te komen. Ik moest nieuwe schoenen, o.a. om naar de kerk te gaan.
Kebonk, kebonk, kebonk, kebonk. Het is me niet gelukt. Ik kwam thuis met een paar werkschoenen met stalen neuzen. De hele wereld is gek, en als je niet meedoet verslijten ze jou voor gek. En ja, ga dan maar eens bewijzen dat het niet waar is.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )