Ik wil alleen zeggen dat ik het super van je vind dat ondanks je verlegenheid toch naar de meetings komt.

Moderator: Moderafo's
jvwingerden56 schreef:nou dat kost soms best veel moeite hoor. cker de eerste x. jopu had ik dan wel vaker gezien.....en een gesprek met jou gaat wel makkelijk. jij hou van babbelen enzo...en als je iemand heb die dat niet doet...vallen er stiltes denk he
Lucky7 schreef:jvwingerden56 schreef:nou dat kost soms best veel moeite hoor. cker de eerste x. jopu had ik dan wel vaker gezien.....en een gesprek met jou gaat wel makkelijk. jij hou van babbelen enzo...en als je iemand heb die dat niet doet...vallen er stiltes denk he
ja daar heb je met de babbelbox (mystery) geen problemen bij![]()
nu weer ontopic
verknipterefo schreef:Hey dr. Love,
Wat moet je doen als je verlangen hebt naar intimiteit,
maar geen behoefte meer aan een relatie hebt?
Ik zou soms gewoon meer willen, maar wil ook geen verwachtingen bij die ander wekken. Verwachtingen waaraan ik niet kan/wil voldoen....
mystery schreef:jvwingerden56 schreef:nou dat kost soms best veel moeite hoor. cker de eerste x. jou had ik dan wel vaker gezien.....en een gesprek met jou gaat wel makkelijk. jij hou van babbelen enzo...en als je iemand heb die dat niet doet...vallen er stiltes denk he
![]()
![]()
Jullie maken mij dan ook wel kletskopperig mee he
Ik kan in andere situaties megaverlegen zijn hoor...
Het is inderdaad wel zo dat een gesprek van twee kanten moet komen. Als jij alleen praat en de ander maar niks zegt, zegt dit meer over de ander dan over jou hoor! De enige tip die ik kan geven is: open vragen stellen. Dus vragen stellen waar je geen ja of nee op kan antwoorden.
Of.. maar dat is enger: zeggen dat je graag meer reactie wilt van de ander. Zeggen dat jij het vervelend vind als diegene niet zoveel terugzegt, terwijl je het wel leuk vind om meer van hem/haar te horen.
Idee
verknipterefo schreef:Hey Mystery!
Het klopt dat intimiteit niet alleen lichamelijk is. En ik bedoelde in mijn vraag dus inderdaad lichameiljke intimiteit.
Tot nu vond ik dat lichamelijke intimiteit alleen binnen een relatie pastte. Maar ik ben nu mijn mening aan het herzien. Nadat drie jaar geleden mijn laatste relatie uit ging, had ik gewoon geen behoefte meer aan een relatie. Maar wat doet een jongen van 25 dan met zijn hormonen. Jezelf bevredigen wordt je ook een keertje zat.
Toen ik net op kamers woonde, leefde ik veel losser dan ik nu leef. Ik dacht dat ik gelukkiger zou worden als ik daarmee ophield, maar het tegendeel is waar. Ik vind nu dat intimiteit met 'zomaar iemand' ook moet kunnen. Maar ik wil ook niet iemand 'gebruiken'.
Ik heb geen zin in een relatie omdat het zoveel gezeur geeft en omdat ik heel erg gesteld ben op mijn vrijheid!
verknipterefo
Maarten schreef:Wel de lusten en niet de lasten? Dan moet je naar de prostituees gaan. Ik keur het af, omdat de Bijbel het afkeurt. Het is een volstrekt onbijbelse gedachte. Geef die alsjeblieft geen plaats.
Maarten schreef:Ik keur het af, omdat de Bijbel het afkeurt. Het is een volstrekt onbijbelse gedachte. Geef die alsjeblieft geen plaats.
Zo goed ben ik niet op de hoogte, maar je had het over lichamelijke intimiteit, over hormonen en bevrediging. Dat leidde tot mijn gedachte.verknipterefo schreef:Maarten schreef:Wel de lusten en niet de lasten? Dan moet je naar de prostituees gaan. Ik keur het af, omdat de Bijbel het afkeurt. Het is een volstrekt onbijbelse gedachte. Geef die alsjeblieft geen plaats.
Als je goed gelezen hebt, las je dat ik het over intimiteit had. Bij een prostituee gaat het niet om de intimiteit, maar enkel om de seks.
Het plaats geven van die gedachte zal je nog ongelukkiger maken.Maarten schreef:Ik keur het af, omdat de Bijbel het afkeurt. Het is een volstrekt onbijbelse gedachte. Geef die alsjeblieft geen plaats.
Drie jaar lang heb ik die gedachte verdrongen en het heeft me niet gelukkig gemaakt.
jvwingerden56 schreef:mystery schreef:jvwingerden56 schreef:nou dat kost soms best veel moeite hoor. cker de eerste x. jou had ik dan wel vaker gezien.....en een gesprek met jou gaat wel makkelijk. jij hou van babbelen enzo...en als je iemand heb die dat niet doet...vallen er stiltes denk he
![]()
![]()
Jullie maken mij dan ook wel kletskopperig mee he
Ik kan in andere situaties megaverlegen zijn hoor...
Het is inderdaad wel zo dat een gesprek van twee kanten moet komen. Als jij alleen praat en de ander maar niks zegt, zegt dit meer over de ander dan over jou hoor! De enige tip die ik kan geven is: open vragen stellen. Dus vragen stellen waar je geen ja of nee op kan antwoorden.
Of.. maar dat is enger: zeggen dat je graag meer reactie wilt van de ander. Zeggen dat jij het vervelend vind als diegene niet zoveel terugzegt, terwijl je het wel leuk vind om meer van hem/haar te horen.
Idee
het is inderdaad een idee, maar om dat zomaar tege iemand te zegge doe ik nou ook niet hoor....doe dan nog liever vragen stellen. maar dan heb je het volgende probleem...ben ik ook niet goed inof ik moet heel rustig nadenken ofzow....maar in een gesprek is dat vrij lastig denk ik. zeker ook als je een gestresst iemand heb als gesprekspartner. jij komt mij aardig rustig over hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten