lindita schreef:Mariamagdalena schreef:Ik vind het niet kunnen.
Mannen moeten met mannen en vrouwen met vrouwen omgaan.
Als je vrijgezel bent kan je wel vriendschappen met het andere geslacht hebben, maar niet als je een relatie hebt. Je kunt wel gemeenschappelijke vrienden/vriendinnen hebben.
Maar nooit dat ik met een andere man uit eten ga of zo, dan kan ik gelijk met de eerste trein opzouten.
Vriendschap tussen man en vrouw, daar komt vroeg of laat, toch een keer sexuele spanning aan te pas.
Vrouwen zijn geboren verleidsters, ook al hebben ze het zelf niet altijd door, en mannen zijn geboren jagers, ook al denken ze van niet.
Dus in een relatie, vriendschap met een ander geslacht, NOT
Zoiets zeggen me ouders ook...
Maar ja ik heb meer vrienden dan vriendinnen, moet ik die dan allemaal vaarwel zeggen als de ware een keer op komt dagen??
Ik heb gewoon zoiets: jij kunt accepteren dat ik nou eenmaal beter met jongens om kan gaan dan met meiden en anders zout jij maar op met de eerste trein!
Ik wil niet beledigend zijn maar zou dit niet door het leeftijdverschil komen? Mijn ouders zeggen vaak: "Vroeger ging je alleen bij elkaar langs als je verkering met iemand wilde enz enz." 
Nee, lieverd, het komt niet door het leeftijdsverschil. Zelfs ik heb nog een heleboel mannen achter mij aan.
Op een bepaald moment, als het gezellig is of een bepaalde gebeurtenis, of als je getroost moet worden of zo, dan KAN het zijn, dat de jongen meer wil dan jij. Mannen zijn nou eenmaal sexueel gericht. Jij denkt gewoon een platonische vriendschap te hebben, maar in hun hart willen die vrienden toch wel graag iets. Niet dat je aangerand zal worden of zo, maar er kan soms wat gebeuren.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je er als vrouw/meisje uitziet.
Als je een mooi meisje bent, heb je eerder de kans dat een jongen meer wil dan als je er bv jongensachtig uitziet, met kort haar en een broek aan zonder make up.
En van jezelf hoef je vaak nog geeneens te zien dat je mooi bent, hoor.
En als jij je mannelijke vrienden wilt behouden in je relatie, zul je het ook moeten accepteren, dat de man waar jij van houdt, vrouwelijke vriendinnen heeft, waar hij mee op stap gaat en mee uit eten, denk daar ook eens aan, want het kan niet zo zijn dat jij het wel mag en hij niet.
Kan je daar wel tegen dan als je heel veel van een man houdt?