Optimatus schreef:caprice schreef:Optimatus schreef:(hoewel ik hem wel een keer ga beluisteren als hij in Berkenwoude voorgaat).
Misschien moet je dan toch een keertje wat verder rijden, want of hij in Berkenwoude komt betwijfel ik.
En waarom zal de herder zijn schaapjes aan het Westeinde in Berkenwoude alleenlijk laten grazen? Wij hebben hier ook een GGiN en ook die zal toch af en toe een dominee van dichtbij willen zien.
Maar jij wilde juist ds. Mallan beluisteren, toch? Er zal om de zoveel tijd heus wel een dominee komen, maar ik denk dat er meer kans op is dat dit ds. Roos, ds. Schultink of ds. Van Voorden is. Ds. Treur staat in Canada, maar ik weet niet welke van de drie bovengenoemde predikanten het dichtste in de buurt staat. Goed de krant in de gaten houden dus (of een abonnement op de Wachter

)
jas schreef:Nee joh, maar ik meen dat ds. Moerkerken toch aardig op één lijn zit met de GGiN.
Ja, naar eigen zeggen (meen ik) voor 98%, maar die laatste twee procent nog steeds niet. Daar zit hét verschil. Aanbod van genade dus weer.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomsten van de gevoerde gesprekken, die deze maand in de synode van de Gereformeerde Gemeenten besproken staan te worden.