Berichtdoor Absoluut » 13 jan 2005 15:23
Jas en Bookman,
Wat een ongelofelijke creativiteit hebben sommige mensen toch. Slachter Sions, Malle Jan...
Misschien wel eens gehoord van de Saamzweerder? Ds. in het Net?
Doe eens niet zo zielig. Stel je niet aan. Het is geen afreageerforum. Nee, we moeten tot Jezus gaan. Wel eens gehoord van hebt uw vijanden lief? Wel eens gehoord van je naaste lief hebben als jezelf?
Nee, verder zijn jullie het wel eens met de Bijbel, maar je had liever gehad dat er stond je naaste haten als jezelf liefhebben.
Over dominees mag je best wat zeggen. Maar doe dat normaal. Reageer ook normaal op een erkend kerkblad. Er is hier nog geen GGiNer geweest die zich af heeft gereageerd op de Saambinder of 1 van jullie dominees. Misschien wel een enkel keertje, maar je zou de neiging ook haast krijgen als je jullie berichten leest.
En natuurlijk, je begrijpt er weer niks van. Ik sla totaal de plank mis, iedereen slaat hier totaal de plank mis, jullie zijn de roependen in de woestijn. Wat weinig dominees heeft de GGiN toch. Maar heb jezelf wel in de gaten dat jullie ook de enigen hier op dit forum zijn die op een achterlijke, ja achterlijke manier reageren?
Natuurlijk, nou heb ik een woord teveel gezegd. Natuurlijk, val maar over me heen. Dat vinden jullie toch heerlijk. Maar onthoudt 1 ding: Daarin zit de liefde van Christus in ieder geval niet.
En jullie komen hard over. Dat willen jullie blijkbaar zelf. Maar volgens mij zijn jullie nog nooit iemand tegen gekomen die jullie ongezouten de waarheid heeft gezegd. Maar pas daarvoor op. Het is gewoon een waarschuwing, maar niet iedereen neemt het om als een hond behandeld te worden.
Misschien zou je wel willen weten hoe ik jullie zie. Dat doet er alleen helemaal niet toe. Hooguit dat ik jullie behoorlijk zielig vind. Maar dat is mijn mening.
Goed, ik ben aardig off-topic geweest. Maar volgens mij was dat ook wel nodig. ABSOLUUT!!!