Moderator: Moderafo's
Ik kan me de verleiding daartoe overigens wel voorstellen, maar ik weet heel goed dat ik daar nooit aan toe zal moeten geven. Ook in het huwelijk niet.Raido schreef:Net als in verkering, hoe fijn zoenen ook is (en meer) maar het rare vind ik gewoon de stelling dat je als je seks zou hebben je daar op focust... En verder nergens aan denkt of doet samen dan alleen seks hebben, zo komt het bij mij over..
JohnB schreef:vindt de vraag eigenlijk een beetje onzin, wie zou mij nou moeten verbieden om sex voor het huwlijk te hebben.
zelf woon ik al 2 jaar samen en zou de sex toch echt niet willen missen
je bent toch je eigen persoon en maakt toch je eigen beslissingen !!!
Mariamagdalena schreef:Binnen het huwelijk is sex voor mij echt belangrijk. Of beter gezegd intimiteit. Als je niet regelmatig intimiteit hebt, groei je uit elkaar. Lichamelijk contact. Maar het kan ook zijn: gewoon dicht tegen elkaar aan slapen, elkaar vasthouden, nooit zonder zoen weggaan.
Lorijntje schreef:Het is altijd makkelijker om tegen seks voor het huwelijk te zijn als je geen relatie hebt...Ware liefde wacht dan ook vooral voor vrijgezelle mensen.
Lalage schreef:Ach, gaan we het weer hebben over de ware.
wat wil je hier mee zeggen? me dunkt jij hebt iemand en anderen nog niet!! dus speelt voor jou die vraag niet!Liefde is een werkwoord, geen gevoel, zei mijn vriend een keer. Je moet aan je relatie blijven werken en ervoor bidden, want het gaat echt niet allemaal vanzelf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten