Moderator: Moderafo's
Floefloe schreef:Ik zag het net ook. Ik vraag mij af, roept deze film op tot het 24 uur per dag met je neus in de bijbel en andere godsdienstige boeken zitten en als het kan ook veel gebed? In dat geval lijkt het mij verstandig om in een klooster te gaan.
Ik vraag mij serieus af of je God alleen kunt vinden door het constant lezen van de bijbel en andere godsdienstige boeken (of dat God jouw alleen kan vinden op die wijze).
omdat er gesuggereerd wordt dat niemand aan God denkt en dat is absoluut niet waar en als ik die fotos dan zie, mag je dan niet voetballen, mag je niet als twee mensen genieten van een zonsondergang, bij elke foto wordt meteen een negatief iets neergezet en dan gaan mijn haren rijzen. zou die man in de hangmat niet kunnen nadenken over god, zou die man die dat geld heeft er geen armen mee kunnen helpen en waarom zou die vrouw die in die rolstoel zit niet in God geloven, je kan zelfs op je laatste dag als ongelovig iemand nog bekeerd worden tot God. Waarom zo negatief
Maja de Bij schreef:Mee eens. Jezus is gekomen voor de hoeren en de tollenaars, niet voor de schriftgeleerden. Het geheim van het evangelie is dat God te maken wil hebben met mensen die niet naar Hem vragen. In deze film wil men de genade toch weer verdienen.
Hij zegt zelf, ik ben gekomen voor de armen van geest, want de rijken hebben mij niet van node... (vinden ze zelf).Raptor schreef:Maja de Bij schreef:Mee eens. Jezus is gekomen voor de hoeren en de tollenaars, niet voor de schriftgeleerden. Het geheim van het evangelie is dat God te maken wil hebben met mensen die niet naar Hem vragen. In deze film wil men de genade toch weer verdienen.
Jezus is ook gekomen voor de schriftgeleerden, anders geloof je niet dat iedereen zalig kan worden! Het is wat anders dat de schriftgeleerden Hem niet wilden geloven...
Raido schreef:Hij zegt zelf, ik ben gekomen voor de armen van geest, want de rijken hebben mij niet van node... (vinden ze zelf).Raptor schreef:Maja de Bij schreef:Mee eens. Jezus is gekomen voor de hoeren en de tollenaars, niet voor de schriftgeleerden. Het geheim van het evangelie is dat God te maken wil hebben met mensen die niet naar Hem vragen. In deze film wil men de genade toch weer verdienen.
Jezus is ook gekomen voor de schriftgeleerden, anders geloof je niet dat iedereen zalig kan worden! Het is wat anders dat de schriftgeleerden Hem niet wilden geloven...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten