Moderator: Moderafo's
the undutchable schreef:een dominee of pastoor geeft tenminste nog een handWant, als je maar een klein beetje van de Islaam weet, dan weet je ook dat een vrouw niet een andere man aan hoort te raken.
ja alleen bij de echt streng gelovigen een gewone moslimvrouw die gewoon
hier geinteregeerd is geeft gewoon een hand. en zo hoort het :wink:
net zoals je ook gelovigen hebt die op zondag niet autorijden en andere weer wel. dus er zijn wel degelijk verschillen van hoe letterlijk je bijvoorbeeld de bijbel of de koran opvat.
Mariamagdalena schreef:Okee, ik vind het belachelijk van Mevr Verdonk dat ze zich zo ontiegelijk aanstelt.
Ik vind wat anders, volgens mij provoceerde ze de boel, om ophef uit te lokken, de zoveelste verdeeldheid onder het volk.
The undutchable schreef:ja alleen bij de echt streng gelovigen een gewone moslimvrouw die gewoon
hier geinteregeerd is geeft gewoon een hand. en zo hoort het![]()
net zoals je ook gelovigen hebt die op zondag niet autorijden en andere weer wel. dus er zijn wel degelijk verschillen van hoe letterlijk je bijvoorbeeld de bijbel of de koran opvat.
ja alleen bij de echt streng gelovigen een gewone moslimvrouw die gewoon
hier geinteregeerd is geeft gewoon een hand. en zo hoort het
Mariamagdalena schreef:Dat is jou persoonlijke mening, en je moet zelf uitmaken wat je vindt.
Ik vind wat anders, volgens mij provoceerde ze de boel, om ophef uit te lokken, de zoveelste verdeeldheid onder het volk.
Echt een vrouwenstreek, om dat soort dingen vind ik zowiezo al dat vrouwen niet in de politiek thuishoren, dus ben ik het op dat punt eens met de SGP.
Maar, een ieder zijn eigen mening over deze zaak.
Mariamagdalena schreef:Dat is jou persoonlijke mening, en je moet zelf uitmaken wat je vindt.
Echt een vrouwenstreek, om dat soort dingen vind ik zowiezo al dat vrouwen niet in de politiek thuishoren, dus ben ik het op dat punt eens met de SGP.
Maar, een ieder zijn eigen mening over deze zaak.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten