ik las gister enkele stellingen. misschien dat we stelling voor stelling kunnen bespreken.
stelling 1: ik geloof in een ernstige, weloverwogen bekering en ik denk dat een ander soort bekering niet echt kan zijn.
Moderator: Moderafo's
johannes1 schreef:ik las gister enkele stellingen. misschien dat we stelling voor stelling kunnen bespreken.
stelling 1: ik geloof in een ernstige, weloverwogen bekering en ik denk dat een ander soort bekering niet echt kan zijn.
johannes1 schreef:het is een stelling van een ander. niet die van mij. voor de rest staat er niets van bij.
johannes1 schreef:ik las gister enkele stellingen. misschien dat we stelling voor stelling kunnen bespreken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten