enne was het 50%/50%

khep liever 0%/100%RUM

en volgens mij kan je best wel zonder god leven voor een poosje maar niet te lang want dan ga je naar de hel
en daar heb ik geen zin in
het beste zo lang mogelijk zonder
Moderator: Moderafo's
D.Duck schreef:ik ben niet gefrustreert hoor
enne was het 50%/50%![]()
khep liever 0%/100%RUM![]()
en volgens mij kan je best wel zonder god leven voor een poosje maar niet te lang want dan ga je naar de hel
johannes 1 schreef:je kan niet God dienen en de wereld. kiest heden wie gij dienen zult?
Voor de niet-christenen: dit is een geestelijke wedergeboorte en niet een lichamelijke. Wie hier vragen over heeft, zowel christenen als niet-christenen mogen een persoonlijk bericht naar mij sturen. Ik ga in dit topic daar niet verder op in. Dit omdat de meesten van jullie daar niet mee bekent zijn. Eigenlijk een grote schande, want hierin ligt de kracht van het evangelie van Jezus Messias, de kracht van God zelf.
Lalage schreef:Waarom ben jij christen? Omdat je ouders het zijn? Of heb je zelf een heel bewuste afweging gemaakt?
Hoeveel invloed denk je dat de 'traditie' op je denkbeelden heeft?
Als je in een moslimgezin geboren was, was je dan nu fanatiek moslim geweest?
Filosofeer met me mee!
Lalage schreef:Waarom ben jij christen? Omdat je ouders het zijn? Of heb je zelf een heel bewuste afweging gemaakt?
Omdat God het gewild heeft.Lalage schreef:Waarom ben jij christen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten