T.V.=
T=Ter
V=Verderf
T=Ter
V=Verdoemenis
Niet zo goed dus!
Moderator: Moderafo's
Thedudehimself schreef: Alles wat God heeft geschapen (= in de natuur gelegd) is goed. Dus televisie ook.
Lotte schreef:Voor jou wel, als dit je topvermaak is, ist wel zielig met je gesteld!
FrankB schreef:Er staat nergens in de bijbel, gij zult geen tv kijken en er staat ook nergens gij zult geen ander amusement kennen dan het lezen van uw bijbel.
Lalage schreef:Als je te zwak bent, kan het een oplossing zijn om de tv het huis uit te gooien (of er al niet aan te beginnen). Maar dan moet je internet ook maar wegdoen. Daar is volgens mij nog veel meer troep vinden, waar je uiteraard omheen kunt surfen, maaar de tv heeft ook knopjes.
TheEdge schreef:Effe een stelling, om jullie een beetje te kietelen en deze discussie van een nieuw perspectief te voorzien:
"Jezus komt pas terug als alle mensen op aarde een TV hebben"
Openbaring 1: 7 zegt dat "elk oog Hem zal zien", als Jezus op de wolken terugkomt. Iets wat, met de uitvinding van de televisie, werkelijkheid kan worden. Alleen de Die-Hard SGP'ers zonder TV zullen deze gebeurtenis niet meer meemaken.
En nou hoor ik de sceptici al roepen dat God zo'n verderfelijk menselijke uitvinding echt niet nodig heeft. Maar daar heb ik mijn twijfels over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten