Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Raido schreef:Ik ben jalours op mensen die met zulke dingen naar God durven en kunnen gaan.
Ik ook!!! Zelfs t.o.v. God schaam ik me....
kuikentje schreef: ik ook wel en ben ok wel 'boos'op hem en vraag me af waarom hij het laat gebeuren!
jan10e schreef:Ik denk dat die mensen soms ook weleens boos zijn op God. (k merk het zelf ook wel dat ik nog best (te) vaak boos ben op God). En soms kan ineens heel veel dingen met Hem delen.....![]()
frekje schreef:kuikentje schreef: ik ook wel en ben ok wel 'boos'op hem en vraag me af waarom hij het laat gebeuren!
Omdat God straft voor de zonde. Hij is liefde, maar ook rechtvaardig. Nu bedoel ik dit niet speciaal voor jou, maar in het algemeen.
Moeilijk om echt te geloven, maar het staat in Zijn Woord!
Raido schreef:Ik vind persoonlijk het aan God overgeven zo moeilijk, ik heb veel meegemaakt, ik draag sommige dingen nog als zware last op mijn schouders, maar die verhalen van, God wil het dragen (dat wil Hij vast), maar hoe dan? Je bid en poef, je last is weg, alles is weer goed... dat is onmogelijk.
Wat als God het wil dragen? en dan? hoe voelt dat? heb je dan geen pijn meer? geen last? je blijft misbruikt, je blijft je schuldig voelen, je blijft je vies voelen, je bent nog steeds voor jezelf verkeerd... dat veranderd niet, maar misschien steunt het dat God jou wil hebben zoals je bent (maar die mensen zijn er ook).
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 33 gasten