Omega schreef:Last minute
Refoweb en 316-Reizen bieden alle deelnemers de mogelijkheid hun reiskosten (voor een deel) terug te verdienen. Wat moet je daar voor doen?
Vanaf dit moment geldt tot de dag van vertrek een speciale actie. Iedereen die een reisgenoot meeneemt krijgt nog eens 25 euro korting op zijn reiskosten. En als klap op de vuurpijl, krijgt ook deze medereiziger 25 euro extra korting op de toch al scherpe aanbieding van 449 euro. Breng je dus twee mensen mee, dan is dat al 50 euro korting (enz.). Benader dus vrienden, vriendinnen, clubgenoten e.d. Je mag ook alle korting aan je reisgenoot geven, zoals sommigen al doen. De bus moet gewoon vol! Daarom heeft Refoweb besloten om alle korting die wij krijgen in deze reis te stoppen. Mensen die zich bij ons aanmelden mogen mee voor 399 euro.
sorry dat ik off topic reageer, maar ik begin hier zo nu en dan van te balen. Ik wil graag mee, maar kan alleen in de schoolvakanties. Als die bus niet vol te krijgen is, mislukt dat gewoon. Er zijn tig mensen die graag tot zeer graag meewillen maar niet kunnen omdat het te laat aangegeven was, om het aan te vragen als vakantie, en ja, rekening met de schooljeugd (tis toch bekend dat het grote gedeelte van de refoweb bezoekers schooljeugd is) wordt niet gehouden, of onderwijzend personeel. terwijl het juist een studentenprijsje is!!!