Met Refoweb op wintersport

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 dec 2004 18:26

Gerdien B. schreef:alleen nog een skipak regelen en dan kunnen we gaan! :P
heb er ontzettend veel zin in!

gaan er ook nog medereizigers op de 18de skien? Ik kan dan helaas niet! Had graag van te voren willen oefenen, maar dat zit er niet meer in!

ze zijn nu bij de aldi op de reclame btw, mijn hele familie is daar vandaag wezen winkelen :D

bah, ik had drie potentiele kandidaten op het oog, maar ja, een heeft geen geld, de tweede kan geen vrij krijgen, en de derde gaat al met haar ouders... :shock: tlijkt wel een bijbelverhaal....
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 15 dec 2004 18:41

In dat geval: Haal ze uit de heggen en steggen en dwing ze om mee te gaan ;-)
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 dec 2004 19:04

Omega schreef:In dat geval: Haal ze uit de heggen en steggen en dwing ze om mee te gaan ;-)

die hebben het geld ook niet :x en ik was toch niet van plan alles te gaan betalen :D
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 15 dec 2004 21:17

Hahaha. Dat lijkt me ook niet. Er zijn grenzen.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 16 dec 2004 15:33

juist. en die moeten getrokken worden.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 17 dec 2004 14:51

Last minute

Refoweb en 316-Reizen bieden alle deelnemers de mogelijkheid hun reiskosten (voor een deel) terug te verdienen. Wat moet je daar voor doen?

Vanaf dit moment geldt tot de dag van vertrek een speciale actie. Iedereen die een reisgenoot meeneemt krijgt nog eens 25 euro korting op zijn reiskosten. En als klap op de vuurpijl, krijgt ook deze medereiziger 25 euro extra korting op de toch al scherpe aanbieding van 449 euro. Breng je dus twee mensen mee, dan is dat al 50 euro korting (enz.). Benader dus vrienden, vriendinnen, clubgenoten e.d. Je mag ook alle korting aan je reisgenoot geven, zoals sommigen al doen. De bus moet gewoon vol! Daarom heeft Refoweb besloten om alle korting die wij krijgen in deze reis te stoppen. Mensen die zich bij ons aanmelden mogen mee voor 399 euro.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 dec 2004 18:42

hoihoi hoeveel moeten/kunnen er nog bij wij wilde ook met een groepje gaan anders sluiten wij gewoon bij jullie aan?
als dat mag natuurlijk..........

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 dec 2004 18:42

Omega schreef:Last minute

Refoweb en 316-Reizen bieden alle deelnemers de mogelijkheid hun reiskosten (voor een deel) terug te verdienen. Wat moet je daar voor doen?

Vanaf dit moment geldt tot de dag van vertrek een speciale actie. Iedereen die een reisgenoot meeneemt krijgt nog eens 25 euro korting op zijn reiskosten. En als klap op de vuurpijl, krijgt ook deze medereiziger 25 euro extra korting op de toch al scherpe aanbieding van 449 euro. Breng je dus twee mensen mee, dan is dat al 50 euro korting (enz.). Benader dus vrienden, vriendinnen, clubgenoten e.d. Je mag ook alle korting aan je reisgenoot geven, zoals sommigen al doen. De bus moet gewoon vol! Daarom heeft Refoweb besloten om alle korting die wij krijgen in deze reis te stoppen. Mensen die zich bij ons aanmelden mogen mee voor 399 euro.

sorry dat ik off topic reageer, maar ik begin hier zo nu en dan van te balen. Ik wil graag mee, maar kan alleen in de schoolvakanties. Als die bus niet vol te krijgen is, mislukt dat gewoon. Er zijn tig mensen die graag tot zeer graag meewillen maar niet kunnen omdat het te laat aangegeven was, om het aan te vragen als vakantie, en ja, rekening met de schooljeugd (tis toch bekend dat het grote gedeelte van de refoweb bezoekers schooljeugd is) wordt niet gehouden, of onderwijzend personeel. terwijl het juist een studentenprijsje is!!!

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 17 dec 2004 18:51

hoihoi hoeveel moeten/kunnen er nog bij wij wilde ook met een groepje gaan anders sluiten wij gewoon bij jullie aan?

Van harte welkom. Volgens mij is er nog ruimte voor 12-16 personen (en anders maken we ruimte) ;-)

Er zijn tig mensen die graag tot zeer graag meewillen maar niet kunnen omdat het te laat aangegeven was, om het aan te vragen als vakantie, en ja, rekening met de schooljeugd (tis toch bekend dat het grote gedeelte van de refoweb bezoekers schooljeugd is) wordt niet gehouden, of onderwijzend personeel. terwijl het juist een studentenprijsje is!!!

Je hebt helemaal gelijk. We hebben ons dat veel te laat gerealiseerd. De overweging om begin januari te gaan was: goedkoper en lekker rustig op de pistes. Met 316-Reizen hebben we afgesproken dat we in 2006 in de Krokusvakantie gaan. Daar is overigens nu al veel belangstelling voor. :!: Dus we zijn daarover zeer optimistisch.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 17 dec 2004 20:33

liefje schreef:hoihoi hoeveel moeten/kunnen er nog bij wij wilde ook met een groepje gaan anders sluiten wij gewoon bij jullie aan?

altijd doen! voor zo weinig geld lukt het nergens!
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 17 dec 2004 21:46

liefje schreef:hoihoi hoeveel moeten/kunnen er nog bij wij wilde ook met een groepje gaan anders sluiten wij gewoon bij jullie aan?

Geloof dat er nog 10 bij kunnen, maar moet je even aan Omega vragen... maar ik wist het wel als jullie was lekker goedkoop joh!

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 17 dec 2004 22:39

vlieger schreef:

Geloof dat er nog 10 bij kunnen, maar moet je even aan Omega vragen... maar ik wist het wel als jullie was lekker goedkoop joh!

idd, gewoon METEEN boeken :mrgreen:

ogen dicht en gaan ;)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 17 dec 2004 22:40

Morgen ff een skijas kopen en misschien een bril :)

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 17 dec 2004 23:37

het gaat de komende dagen weer sneeuwen is de verwachting:
http://www.snow-forecast.com/resorts/Ri ... 3bot.shtml
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 18 dec 2004 00:00

gelijk boeken met z'n allen! Wordt super gezellig en het komt helemaal goed!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”