Wat een nonsens, een stoplicht in de kerk.
Bij ons heeft niemand vaste plaatsen, gelukkig maar. Je kunt overal gaan zitten.
(zolang het maar niet bij mij achter het orgel is grrrr)
Moderator: Moderafo's
wh schreef:Dus eerst moest je 10 min voor de dienst in de kerk zitten, en dan was het mogelijk om altijd op dezelfde plaats te zitten.
Nu het afgeschaft is gaat het gemiddelde lid gewoon 5 min. eerder waardoor je de evt. gasten voor bent.
Dus wat maakt het uit!!!
cire schreef:Tja, ik ben er niet voor, maar ik maak me er ook niet druk om.
Ik denk eigenlijk niet dat buitenkerkelijken/gasten zich daardoor niet welkom voelen. Wel of geen lampje, vang gasten bij de deur op en maak ze wegwijs
Sabra schreef:Voor sommige mensen is het heel belangrijk om altijd op dezelfde plek te zitten. Ik begrijp dit niet. Het gaat toch niet om de plek waar je Gods boodschap hoort, maar dat je Gods boodschap hoort.
Doortje schreef:Sabra schreef:Voor sommige mensen is het heel belangrijk om altijd op dezelfde plek te zitten. Ik begrijp dit niet. Het gaat toch niet om de plek waar je Gods boodschap hoort, maar dat je Gods boodschap hoort.
Ben ik het helemaal mee eens. Bij ons in de kerk heeft iedereen een eigen, vaste plaats toegewezen gekregen door de kerkenraad. Dit vind ik echt belachelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten