Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 11 dec 2004 17:59

nou seg :mrgreen: :mrgreen: ga jij is ff je mond spoelen.........vloekbeest:P:P:P

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 11 dec 2004 18:06

moppie schreef:nou seg :mrgreen: :mrgreen: ga jij is ff je mond spoelen.........vloekbeest:P:P:P

:mrgreen: :mrgreen: :oops:

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 11 dec 2004 21:45

'k Heb ff een vraagje over Whatpulse. Heb het op m'n computer opgeslagen, maar m'n zusje doet sinds kort ook mee en werkt ook op deze computer. Als ik onder mijn eigen windows-account inlog start Whatpulse gewoon op, start m'n zusje onder haar windows-account op dan krijgt ze een melding het programma corrupt is en dat ze de .bin-files moet verwijderen en dan opnieuw opstarten. Hoe kan ik dat oplossen dat zij met haar eigen whatpulse-account kan meedoen en ik met de mijne op dezelfde computer? Of lukt dat niet automatisch en moet je dan ieder voor zich iedere keer de .bin-files verwijderen (en hopen dat er geen keys enzo inzitten) en dan je eigen WP-account gegevens invoeren?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

eddywally
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor eddywally » 11 dec 2004 21:47

Hydro schreef:'k Heb ff een vraagje over Whatpulse. Heb het op m'n computer opgeslagen, maar m'n zusje doet sinds kort ook mee en werkt ook op deze computer. Als ik onder mijn eigen windows-account inlog start Whatpulse gewoon op, start m'n zusje onder haar windows-account op dan krijgt ze een melding het programma corrupt is en dat ze de .bin-files moet verwijderen en dan opnieuw opstarten. Hoe kan ik dat oplossen dat zij met haar eigen whatpulse-account kan meedoen en ik met de mijne op dezelfde computer? Of lukt dat niet automatisch en moet je dan ieder voor zich iedere keer de .bin-files verwijderen (en hopen dat er geen keys enzo inzitten) en dan je eigen WP-account gegevens invoeren?

ALs ik het niet vergist start hij automatisch op en maak niet uit welke user in windows je hebt aangemaakt.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 11 dec 2004 21:50

Hydro schreef:'k Heb ff een vraagje over Whatpulse. Heb het op m'n computer opgeslagen, maar m'n zusje doet sinds kort ook mee en werkt ook op deze computer. Als ik onder mijn eigen windows-account inlog start Whatpulse gewoon op, start m'n zusje onder haar windows-account op dan krijgt ze een melding het programma corrupt is en dat ze de .bin-files moet verwijderen en dan opnieuw opstarten. Hoe kan ik dat oplossen dat zij met haar eigen whatpulse-account kan meedoen en ik met de mijne op dezelfde computer? Of lukt dat niet automatisch en moet je dan ieder voor zich iedere keer de .bin-files verwijderen (en hopen dat er geen keys enzo inzitten) en dan je eigen WP-account gegevens invoeren?
Anders in twee mappen installeren. En je zusje die ene laten gebruiken. Kweet alleen niet of dat gaat.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 dec 2004 15:30

Die foutmelding krijg je denk ik als je probeert Whatpulse op haar account te installeren, dat gaat verkeerd omdat Whatpulse al is geinstalleerd. Normaal gesproken start Whatpulse na het installeren gewoon in elke Windows XP account op.... hij gebruikt 1 bin-file dus alle keys worden door Whatpulse geregistreerd. Je zou natuurlijk samen met je zusje 1 account kunnen nemen..... voor jullie samen. Wil je het toch los doen, dan moet je Whatpulse inderdaad in 2 verschillende mappen installeren.... en op de ene account de ene Whatpulse laten starten en op de andere account de andere Whatpulse. Of met 1 account werken en dan elke keer als de pc van gebruiker wisselt je profiel uitloggen en met een ander profiel inloggen.

Weet iemand of die Linux-versie van Whatpulse werkt? Er staat bij: WhatPulse-Linux-Not-working 1.0..... maar is wel bijna 1700 keer gedownload....
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 dec 2004 13:28

Kan best van niet. Op de openingspagina vragen ze ook nog om linux programmeurs omdat het niet werkte ofzo. Kweet even niet meer precies wat er staat.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 13 dec 2004 13:45

Weet iemand misschien hoe het komt dat de onderschriften niet meer werken?

Iedereen die hier normaal een banner heeft, heeft nu niets meer, of een kruisje.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 13 dec 2004 13:46

je moet in iedergeval wel als root inloggen....

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 dec 2004 16:03

Kan je het totaal aantal keys niet meer zien bij teamstats?

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 13 dec 2004 16:08

jip_86 schreef:Kan je het totaal aantal keys niet meer zien bij teamstats?

Ik ga zo is ff nieuwe stats maken, kijken hoe hij het nu doet.Heb veel last gehad van bugs de laatste 2 keer, dus handmatig een hoop aan moeten passen.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 13 dec 2004 16:12

Marnix schreef:Wil je het toch los doen, dan moet je Whatpulse inderdaad in 2 verschillende mappen installeren.... en op de ene account de ene Whatpulse laten starten en op de andere account de andere Whatpulse.

Dat werkt dus niet, staat nu ook al in 2 aparte mappen opgeslagen en m'n zusje krijgt te foutmelding wel en ik niet. Dat WP bij alle accounts opstart is niet zo, als ik onder m'n zusjes windows-account inlog, moet ik eerst WP starten, voordat hij gaat tellen.
Afbeelding

Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 dec 2004 16:13

Nee niet in de stats. Maar op whatpulse.org kon ik eerst zo het totaal aantal keys zien staan van het hele team en dat is nu weg.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 13 dec 2004 16:49

jip_86 schreef:Nee niet in de stats. Maar op whatpulse.org kon ik eerst zo het totaal aantal keys zien staan van het hele team en dat is nu weg.

je hebt gelijk, eerst stond er zoiets:
This team has 240 member(s), which have typed 973,759,966 keys and clicked 1,239,229 times alltogether.
The team holds 90% percent of all the teams/users of this project.

Zoiets dus. Alleen wat andere getallen :) Is wel jammer dat dit niet meer te zien is ja.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 dec 2004 16:51

Dat bedoelde ik ja. Straks als we op nr 1 staan kijken we gewoon in de team lijst :mrgreen:

Terug naar “Archief”