Moderator: Moderafo's
Hydro schreef:'k Heb ff een vraagje over Whatpulse. Heb het op m'n computer opgeslagen, maar m'n zusje doet sinds kort ook mee en werkt ook op deze computer. Als ik onder mijn eigen windows-account inlog start Whatpulse gewoon op, start m'n zusje onder haar windows-account op dan krijgt ze een melding het programma corrupt is en dat ze de .bin-files moet verwijderen en dan opnieuw opstarten. Hoe kan ik dat oplossen dat zij met haar eigen whatpulse-account kan meedoen en ik met de mijne op dezelfde computer? Of lukt dat niet automatisch en moet je dan ieder voor zich iedere keer de .bin-files verwijderen (en hopen dat er geen keys enzo inzitten) en dan je eigen WP-account gegevens invoeren?
Anders in twee mappen installeren. En je zusje die ene laten gebruiken. Kweet alleen niet of dat gaat.Hydro schreef:'k Heb ff een vraagje over Whatpulse. Heb het op m'n computer opgeslagen, maar m'n zusje doet sinds kort ook mee en werkt ook op deze computer. Als ik onder mijn eigen windows-account inlog start Whatpulse gewoon op, start m'n zusje onder haar windows-account op dan krijgt ze een melding het programma corrupt is en dat ze de .bin-files moet verwijderen en dan opnieuw opstarten. Hoe kan ik dat oplossen dat zij met haar eigen whatpulse-account kan meedoen en ik met de mijne op dezelfde computer? Of lukt dat niet automatisch en moet je dan ieder voor zich iedere keer de .bin-files verwijderen (en hopen dat er geen keys enzo inzitten) en dan je eigen WP-account gegevens invoeren?
Marnix schreef:Wil je het toch los doen, dan moet je Whatpulse inderdaad in 2 verschillende mappen installeren.... en op de ene account de ene Whatpulse laten starten en op de andere account de andere Whatpulse.
jip_86 schreef:Nee niet in de stats. Maar op whatpulse.org kon ik eerst zo het totaal aantal keys zien staan van het hele team en dat is nu weg.
This team has 240 member(s), which have typed 973,759,966 keys and clicked 1,239,229 times alltogether.
The team holds 90% percent of all the teams/users of this project.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 57 gasten