Moderator: Moderafo's
Raido schreef:In dat boek staat ook dat Jezus getrouwd met Maria Magdalena was, ook ik sluit dat verhaal niet uit...
Raido schreef:Jezus was ook mens jas, hij is kind geweest en heeft gespeeld, maar het is niet belangrijk of hij wel of geen vrouw had, waarom niet? waarom wel? Zouden er consequenties zijn? denk alleen dat de vrouw wat minder verdrukt zou worden
Eva43 schreef:Ik zeg ook niet dat ik de davinci code letterlijk geloof maar ik geloof ook de bijbel en de evangelien niet letterlijk.
Ze zijn allemaal door mensen geschreven.
Eva43 schreef:En Jas ik vraag me af wat niet opgewonden mogen zijn temaken heeft met het fijt dat sex bedoeld is voor tussen man en vrouw in een monogame relatie?
Opwinding hoeft niet te lijden tot sex het is maar wat je er zelf mee doet.
jas schreef:Opwinding komt voort uit begeerte. Niet alleen de seks zelf is zonde, maar de begeerte die er aan voorafgaat is eveneens zonde. Het opgewonden raken door anderen, niet zijnde je partner, je dus verlekkeren aan anderen dan degene waarmee je een vaste relatie hebt, is al overspel. Dat zijn Jezus woorden. En fijt schrijf je zo: feit, anders is het een vervelende aandoening.
Eva43 schreef:Maar als opwinding geen zonde zou zijn zou er niks mis zijn met een bikinie.
Want dan word een jongen opgewonde, boeie.
Eva43 schreef:Ik kan overigens nauwelijks geloven dat alle schrift door God is ingegeven.
En dat ze zouden weten als jezus getrouwd is, ik heb nooit beweerd dat hij getrouwd zou zijn met Maria Magdalena.
Ik zeg alleen dat het zou kunnen dat ze sex hadden en ik neem aan dat ze dat niet zomaar zouden gaan schrijven in een evangelie, vooral gezien de tijd.
Eva43 schreef:Er word vaak beweerd dat Jezus sex had met Maria Magdalena (lees Davinci code) ik wil niet beweren dat dit waar zou zijn maar ik sluit het ook niet uit.
Dit zou betekenen dat er met een beetje opwinding ook niks mis is.
Eva43 schreef:
Ik kan overigens nauwelijks geloven dat alle schrift door God is ingegeven.
En dat ze zouden weten als jezus getrouwd is, ik heb nooit beweerd dat hij getrouwd zou zijn met Maria Magdalena.
Ik zeg alleen dat het zou kunnen dat ze sex hadden en ik neem aan dat ze dat niet zomaar zouden gaan schrijven in een evangelie, vooral gezien de tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten