Raido schreef:er zijn er meer ess....
Ja, maar ik wil iedereen die deze wens heeft erg wijzen naar Jezus! Hij alleen kan helpen. Wat mij wel pijn doet is dat mensen mijn woorden vanuit deze topic tegen me gebruiken dus ik wil vragen of we met respect met elkaar kunnen omgaan. Het trof me te lezen....dat God te lang wacht met antwoorden en dat suicide dus eigenlijk- voor mij-God een handje helpen maar dan op MIJN manier. Het is zo iets moeilijks voor degenen die er in zitten. Probeer mensen te vragen om voor je te bidden,mar realiseer je ook in het leven na de dood,m kun je dat? Erg treffend vind ik het dat ik op het moment zelf dacht te kunnen sterven en als ik het niet kon.....ik dacht, das pech dan, vast niet erger dan nu.
Daarom heb ik moeite met die gedachten die ik gehad heb en ook God mee heb gekwetst.
Daarom Bid, werk, zoek hulp maar neem ook jezelf (of je omgeving) Serieus, dat doet Jezus namelijk ook!!!
Als ik wat voor iemand betekenen kan (als ervaringsdeskundige ofso), laat het me weten, dan vecht en bid ik mee. Ook als vriendin heb ik een luisterend oor......
veel liefs!