Moderator: Moderafo's
Nick76 schreef:Raido schreef:Het zou kunnen dat je hier komt om een andere reden dan wij denken.
1. Je wilt praten over de pijn en het onbegrip in je geloof.
2. Je komt hier stangen, klieren en moeken om ons van ons geloof af te halen.
3. Ik kom jullie bevrijden van sprookjes.
PeterD schreef:Nick76 schreef:Raido schreef:Het zou kunnen dat je hier komt om een andere reden dan wij denken.
Gezien een andere post van je mbt hardcore, geloof je wel degelijk in God. Daar schrijf je dat alleen God kan helpen. Je bent dus niet gekomen om ons van sprookjes te verlossen, maar je bent nu heel snel veranderd?
Nick76 schreef:PeterD schreef:Nick76 schreef:Raido schreef:Het zou kunnen dat je hier komt om een andere reden dan wij denken.
Gezien een andere post van je mbt hardcore, geloof je wel degelijk in God. Daar schrijf je dat alleen God kan helpen. Je bent dus niet gekomen om ons van sprookjes te verlossen, maar je bent nu heel snel veranderd?
muhahaha... dus jullie geloofden werkelijk dat ik in een god geloof. het is dus wel heel makkelijk om jullie te laten geloven dat ik in een god geloof.
Nick76 schreef:Raido schreef:Het zou kunnen dat je hier komt om een andere reden dan wij denken.
Nick76 schreef:muhahaha... dus jullie geloofden werkelijk dat ik in een god geloof. het is dus wel heel makkelijk om jullie te laten geloven dat ik in een god geloof.
Nick76 schreef:God heeft afgedaan voor mij! Maakt toch geen bal uit of ze nou geloofden ja of nee. Ik trek mijn eigen plan nu, en leef mijn leven voor mezelf. En het leven is niet slechter zonder een god. Daar moeten jullie eens bij nadenken.
Je schreef:Tis denk ik logisch dat we als mensen gaan kijken naar de pijn die we voelen. En toch moet dat niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten