Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:Ik vind dit wel een humoristische opmerking van ds. Korving.
mw schreef:en ik ben het ook met hem eens
Sabra schreef:mw schreef:en ik ben het ook met hem eens
Ik dan weer niet. Ik zie niet zoveel gevaar in het hebben van een tv
sterker nog, er is helemaal geen gevaar.
joepie schreef:Toch zou ik dan weleens willen weten hoe hij aan zijn nieuwsinformatie komt.
Aragorn schreef:joepie schreef:Toch zou ik dan weleens willen weten hoe hij aan zijn nieuwsinformatie komt.
Radio, krant, internet?!
Er zijn van die mensen die denken dat je zo ongeveer niet normaal kunt opgroeien zonder tv en al helemaal geen algemene ontwikkeling kunt hebben. Zeer naief, dat gaat echt nergens over..
Aragorn schreef:joepie schreef:Toch zou ik dan weleens willen weten hoe hij aan zijn nieuwsinformatie komt.
Radio, krant, internet?!
Er zijn van die mensen die denken dat je zo ongeveer niet normaal kunt opgroeien zonder tv en al helemaal geen algemene ontwikkeling kunt hebben. Zeer naief, dat gaat echt nergens over..
joepie schreef:Aragorn schreef:joepie schreef:Toch zou ik dan weleens willen weten hoe hij aan zijn nieuwsinformatie komt.
Radio, krant, internet?!
Is niet naief, maar met een bedoeling. Ik ken namelijk nogal mensen die de tv verfoeilijken maar wel de telegraaf in huis hebben.
Of allerlei roddelbladen.
Halen ze daar het "nieuws" vandaan.
Dus dan kun je wel tevree zijn zonder teevee, maar ondertussen haal je de duivel in huis met zulk soort bladen. Dus ik zou weleens bij die Dominee in huis willen kijken waar hij dus echt "teevree" mee is.
Misschien wel in het "weekend" met de Telegraaf en een sigaret in zijn mond met de sloffen op een stapel "prive's" om alle "story's" weer eens door te nemen![]()
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten