Wel tof Kaw dat je een nieuwe nick aangemaakt hebt en zo in team refoweb 'the man to beat' blijft

. Dat scheelt ons momenteel wel 4 plaatsen op de lijst. Ik blijf voorlopig wel bij team refoweb, omdat ik van het CPU team wel de voordelen zie qua grootte, maar het veel leuker is om hier op het bijbehorende forum over het team te kletsen. Ik zat eerder in mijn eentje op project-dolphin.nl en heb daar nog steeds 746.000 keys staan (en dat is voor mij nog steeds aardig veel, heb er na een maand bijna net zoveel op whatpulse.org).
Ik ben juist overgestapt voor het groepsgevoel en vanwege het feit dat we met die mooie banners in ons onderschrift kunnen rondhuppelen over dit forum. Dat is ook wat ik zou missen als ik overstapte naar een ander team. Maar als jullie ons inhalen, dan stap ik lekker wel weer over, zo hypocriet ben ik dan wel weer

.
En inderdaad kun je (nog) niet je eigen nickname veranderen (zal met de nieuwe site van whatpulse wel kunnen) en teamnames ook niet, dus hebben jullie inderdaad een nieuw team aan moeten maken.
Ik zag verder dat het een open team is. Dat is heel leuk, omdat zo allemaal christenen op whatpulse zouden kunnen joinen. Ik vraag me alleen af of je dan nog wel een goed overzicht hebt op waar al die mensen vandaan komen, als je straks (wat in de planning ligt

) 800 leden hebt. Maar daar moeten jullie zelf nog maar even wat op verzinnen

.