Moderator: Moderafo's
Hydro schreef:ahuibers schreef:Marnix neem alles mee.
Flauw hoor, als je dan zonodig onder een andere naam verder wilt moet je ook maar de gevolgen dragen. Die keys heeft hij voor Team Refoweb gespaard en niet voor CPU, dat is iets van de laatste tijd.

. Dat scheelt ons momenteel wel 4 plaatsen op de lijst. Ik blijf voorlopig wel bij team refoweb, omdat ik van het CPU team wel de voordelen zie qua grootte, maar het veel leuker is om hier op het bijbehorende forum over het team te kletsen. Ik zat eerder in mijn eentje op project-dolphin.nl en heb daar nog steeds 746.000 keys staan (en dat is voor mij nog steeds aardig veel, heb er na een maand bijna net zoveel op whatpulse.org).
. Dat scheelt ons momenteel wel 4 plaatsen op de lijst. Ik blijf voorlopig wel bij team refoweb, omdat ik van het CPU team wel de voordelen zie qua grootte, maar het veel leuker is om hier op het bijbehorende forum over het team te kletsen. Ik zat eerder in mijn eentje op project-dolphin.nl en heb daar nog steeds 746.000 keys staan (en dat is voor mij nog steeds aardig veel, heb er na een maand bijna net zoveel op whatpulse.org). 
 .
.
 ) 800 leden hebt. Maar daar moeten jullie zelf nog maar even wat op verzinnen
) 800 leden hebt. Maar daar moeten jullie zelf nog maar even wat op verzinnen  .
.
henkie schreef:jip_86 schreef:Verder wil ik het refowebteam in hersteld verband veel succes wensen met hun team.
Muahah, skittrend.
Marnix en Kaw veel succes trouwens!
80 leden is trouwens kinderspel heren. Op het forum komen iedere dag 800 mensen. begeleid ze naar de WhatPulse-inschrijving...of zo!
Stalk onze chatters...doe ietssss!
trusten.
 (die heb ik een tijdje die snel tekst
 (die heb ik een tijdje die snel tekst  )
)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 138 gasten