Marnix schreef:Michel schreef:Marnix schreef:En Michel en Man_on_Fire, zou ik mogen weten waarom jullie het willen houden zoals het nu is? Na al die voordelen die ik heb opgenoemd kan ik me dat namelijk nauwelijks voorstellen

Tja, we zijn toch een community, en ik denk dat dat communitygevoel anders verloren zou gaan.
En ach, nummer 1 worden we toch sowieso niet. Het gaat mij puur om de fun.
Marnix schreef:Haha.... sorry het was een grapje naar mijn eigen kerk toe... die heeft nog de naam (van vroeger) dat ze denken dat ze de enige ware kerk zijn
Was maar een grapje, trek het je niet aan.
Je bedoelt het vast niet zo, en het is misschien hier niet de plek om het te zeggen, maar: ik begrijp niet waarom je zo op je eigen kerken afgeeft. Wat bedoel je nu eigenlijk?
Hehe ik ga er toch even op in. Ik geef niet af op mijn kerk, integendeel... maar ik maak er wel eens een grapje over hoor. Een beetje zelfspot is af en toe wel goed

Ik bedoel het niet afkrakend...
Ik zou hier graag nog over willen door praten, maar nogmaals, het lijkt me hier niet de juiste plek ervoor.
Marnix schreef:En wat het communitygevoel betreft, er zijn ook mensen die juist niets met refoweb hebben en dus niet meedoen omdat ze het communitygevoel dat jullie wel hebben, niet hebben.
...en die richten een eigen team op en hebben een eigen community. Zo zie ik het

. Anyway, veel succes, en: dat 1869 z'n WhatPulse-equivalent moge beleven!