Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 07 dec 2004 00:26

Michel schreef:
Markie schreef:
Michel schreef:
Lalage schreef:Dat moet je niet zeggen, dat we niet op nummer 1 komen. Dat kan best ooit gebeuren.

Nou ja, wie weet hè?! Maar ik denk dat we eerst maar moeten proberen de top 90, 80, 70.... binnen te komen. Gaat nog leuk worden de komende tijd.

Top 90 duurt niet lang meer iig :D

Zie mijn edit ;)

Was tegelijk :lol:

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 07 dec 2004 00:45

/me blijft als diehard refowebster natuurrrrlijk bij het refoweb team......zou niet anders willen;-)))))

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2004 00:53

johannes1 schreef:iedereen die refoweb verlaat neemt toch zijn keys mee, dus snap niet wat marnix nu wil zeggen als hij zegt dat hij ons 600k kado wil doen

Sorrry ik dacht dat overstappen niet mogelijk was dus maakte ik een nieuw account aan... achteraf kwam ik er achter dat het toch kon.... Ik moet mijn belofte dus intrekken ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2004 00:59

Michel schreef:
Marnix schreef:En Michel en Man_on_Fire, zou ik mogen weten waarom jullie het willen houden zoals het nu is? Na al die voordelen die ik heb opgenoemd kan ik me dat namelijk nauwelijks voorstellen :D

Tja, we zijn toch een community, en ik denk dat dat communitygevoel anders verloren zou gaan.

En ach, nummer 1 worden we toch sowieso niet. Het gaat mij puur om de fun.

Marnix schreef:Haha.... sorry het was een grapje naar mijn eigen kerk toe... die heeft nog de naam (van vroeger) dat ze denken dat ze de enige ware kerk zijn

Was maar een grapje, trek het je niet aan.

Je bedoelt het vast niet zo, en het is misschien hier niet de plek om het te zeggen, maar: ik begrijp niet waarom je zo op je eigen kerken afgeeft. Wat bedoel je nu eigenlijk?

Hehe ik ga er toch even op in. Ik geef niet af op mijn kerk, integendeel... maar ik maak er wel eens een grapje over hoor. Een beetje zelfspot is af en toe wel goed :) Ik bedoel het niet afkrakend...

En wat het communitygevoel betreft, er zijn ook mensen die juist niets met refoweb hebben en dus niet meedoen omdat ze het communitygevoel dat jullie wel hebben, niet hebben.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 dec 2004 01:41

jip_86 schreef:Verder wil ik het refowebteam in hersteld verband veel succes wensen met hun team.

Muahah, skittrend.

Marnix en Kaw veel succes trouwens!

80 leden is trouwens kinderspel heren. Op het forum komen iedere dag 800 mensen. begeleid ze naar de WhatPulse-inschrijving...of zo!
Stalk onze chatters...doe ietssss! 8)

trusten. :-$

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 07 dec 2004 10:15

henkie schreef:
jip_86 schreef:Verder wil ik het refowebteam in hersteld verband veel succes wensen met hun team.

Muahah, skittrend.

Marnix en Kaw veel succes trouwens!

80 leden is trouwens kinderspel heren. Op het forum komen iedere dag 800 mensen. begeleid ze naar de WhatPulse-inschrijving...of zo!
Stalk onze chatters...doe ietssss! 8)

trusten. :-$

:idea:

Kun jij niet wat 'nepvragen' in de vragenrubriek zetten, zodat wanneer je daar op klikt, je automatisch naar dit topic wordt verwezen? :mrgreen:

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 07 dec 2004 10:23

Marnix schreef:
Michel schreef:
Marnix schreef:En Michel en Man_on_Fire, zou ik mogen weten waarom jullie het willen houden zoals het nu is? Na al die voordelen die ik heb opgenoemd kan ik me dat namelijk nauwelijks voorstellen :D

Tja, we zijn toch een community, en ik denk dat dat communitygevoel anders verloren zou gaan.

En ach, nummer 1 worden we toch sowieso niet. Het gaat mij puur om de fun.

Marnix schreef:Haha.... sorry het was een grapje naar mijn eigen kerk toe... die heeft nog de naam (van vroeger) dat ze denken dat ze de enige ware kerk zijn

Was maar een grapje, trek het je niet aan.

Je bedoelt het vast niet zo, en het is misschien hier niet de plek om het te zeggen, maar: ik begrijp niet waarom je zo op je eigen kerken afgeeft. Wat bedoel je nu eigenlijk?

Hehe ik ga er toch even op in. Ik geef niet af op mijn kerk, integendeel... maar ik maak er wel eens een grapje over hoor. Een beetje zelfspot is af en toe wel goed :) Ik bedoel het niet afkrakend...

Ik zou hier graag nog over willen door praten, maar nogmaals, het lijkt me hier niet de juiste plek ervoor.

Marnix schreef:En wat het communitygevoel betreft, er zijn ook mensen die juist niets met refoweb hebben en dus niet meedoen omdat ze het communitygevoel dat jullie wel hebben, niet hebben.

...en die richten een eigen team op en hebben een eigen community. Zo zie ik het :). Anyway, veel succes, en: dat 1869 z'n WhatPulse-equivalent moge beleven!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 dec 2004 10:31

De pulse punten van de ex-leden worden natuurlijk mee verhuisd!!!!
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 07 dec 2004 10:48

Raido schreef:De pulse punten van de ex-leden worden natuurlijk mee verhuisd!!!!

Lijkt me niet, die zijn allang verwerkt op de server of wat dan ook van Whatpulse. Of hebben Kaw en Marnix zich helemaal uit ons team laten verwijderen?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 07 dec 2004 11:24

Hydro schreef:
Raido schreef:De pulse punten van de ex-leden worden natuurlijk mee verhuisd!!!!

Lijkt me niet, die zijn allang verwerkt op de server of wat dan ook van Whatpulse. Of hebben Kaw en Marnix zich helemaal uit ons team laten verwijderen?

De pulsen gaan met de leden mee, tenminste, dat maak ik op uit het draadje op Tweakers. Daar werd wel eens gesignaleerd dat het team dat momenteel op nr. 1 staat, op een gegeven dag minder keys had dan de dag ervoor.

Bij nader inzien: dit kan natuurlijk ook komen doordat een cheater verwijderd is...

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 07 dec 2004 11:28

Michel schreef:
Hydro schreef:

De pulsen gaan met de leden mee, tenminste, dat maak ik op uit het draadje op Tweakers. Daar werd wel eens gesignaleerd dat het team dat momenteel op nr. 1 staat, op een gegeven dag minder keys had dan de dag ervoor.

Bij nader inzien: dit kan natuurlijk ook komen doordat een cheater verwijderd is...

Inderdaad, en dan zullen ze wel ff nakijken hoeveel keys die gast had en dan halen ze die er in de database ofzo eraf.
Afbeelding

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 07 dec 2004 12:00

Kaw maakt een nieuwe gebruikersnaam en laat de key's hier.
Marnix neem alles mee.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 07 dec 2004 12:15

ahuibers schreef:Marnix neem alles mee.

Flauw hoor, als je dan zonodig onder een andere naam verder wilt moet je ook maar de gevolgen dragen. Die keys heeft hij voor Team Refoweb gespaard en niet voor CPU, dat is iets van de laatste tijd.
Afbeelding

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 07 dec 2004 12:47

*start de strijd tegen CPU!

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 07 dec 2004 12:51

* mailt zusje, want die moet heel veel verslagen typen enzo *

Komop, we laten ons toch niet gek maken door een stel afvalligen :D. Team Refoweb gaat door!!!
Afbeelding

Terug naar “Archief”