Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 06 dec 2004 18:39

Marnix schreef:Zou een van de moderators een poll willen maken?

En Michel en Man_on_Fire, zou ik mogen weten waarom jullie het willen houden zoals het nu is? Na al die voordelen die ik heb opgenoemd kan ik me dat namelijk nauwelijks voorstellen :D

Niet zulke moeilijke vragen stellen he :wink:

Nee eh.. Nu is het echt iets van refoweb members. Je kent elkaar enzo. Dat houd het competitie gevoel ook een beetje hoger :wink: Als iedereen mee gaat doen wordt je een algemeen team, ken je niemand meer. Alle christenen is nogal breed.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 06 dec 2004 19:17

Opzich ben ik wel voor. Alleen is er een probleem, of beter gezegd twee.
1: De naam van het team kan niet gewijzigd worden.
2: De naam van jezelf kan niet gewijzigd worden, en om nou weer je refowebbiaanse identiteit weg te gooien door bij een nieuw team te gaan zie ik niet zitten.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 19:26

Die identiteit maakt niet uit, want Refoweb is christelijk net zo breedt als wanneer je een breed christelijk team zou hebben.

2. Teamnaam is met een mailtje naar de WP-mensjes wel te regelen, als je ff onderbouwt dat je je team wil verbreden kan dat best.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 19:26

man_on_fire schreef:
Marnix schreef:Zou een van de moderators een poll willen maken?

En Michel en Man_on_Fire, zou ik mogen weten waarom jullie het willen houden zoals het nu is? Na al die voordelen die ik heb opgenoemd kan ik me dat namelijk nauwelijks voorstellen :D

Niet zulke moeilijke vragen stellen he :wink:

Nee eh.. Nu is het echt iets van refoweb members. Je kent elkaar enzo. Dat houd het competitie gevoel ook een beetje hoger :wink: Als iedereen mee gaat doen wordt je een algemeen team, ken je niemand meer. Alle christenen is nogal breed.

Maar wel effectief, de top is daarmee haalbaar en ik zou het mooi vinden als er een christelijk topteam zou bestaan.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 dec 2004 19:26

Hmm, ik doe niet mee met een ander team.

Het was mij meer bedoeld om refoweb op de (Whatpulse) kaart te zetten, en dat gaat met zo'n actie helemaal verloren.

Bovendien moet je nog maar afwachten hoeveel leden je zult krijgen, en zijn er veel leden die denken zoals mij.Die mensen doen puur mee omdat het echt iets specifiek van/ voor refowebbers is.

Ik heb bovendien een speciaal programma voor stats te maken.Dit heeft iemand, geheel vrijwillig voor me geschreven, en is speciaal voor team refoweb.Dit zou dan ook weer opnieuw moeten gebeuren.

Ik denk dat ook dat he zo, al je erover praat het al snel lijkt of je veel leden kunt krijgen, maar kijk maar is hoever je komt.De 100 haal je echt zomaar niet.Bovendien is heel de teamrefoweb score dan ook weg.

Ook al zouden er maar enkele mensen overblijven zou ik toch doorgaan met Team refoweb.Het is vóór en dóór refowebbers, en het schept toch een leuke onderlinge competitie/ teamsfeer.

Misschien is het wel een idee om er een poll over te maken, dan zal blijken wat het gros van de leden ervan vind.Ik denk dat de meesten het zien zoals mij. :D

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 06 dec 2004 19:29

laten we team refoweb gewoon houden is veel leuker
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 06 dec 2004 19:30

Ik blijf hoe dan ook in het refoweb team

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 dec 2004 19:34

Idee van markie vind ik wel goed: een poll.
Acire weet het nog niet zo goed. Vind idd een refowebteam leuk, maar een algemeen christelijk team ook...... tjaaaa :-k :-k

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 dec 2004 19:43

Dan moeten we een poll gaan houden misschien.Maar hoe de uitslag ook is, ik blijf ook bij dit team.

Een algemeen christelijk team wordt ws ook wel heel erg algemeen.

Ik heb nog niks gehoord van kliksafe btw.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 19:53

Hm nogmaals, ik ken een hoop leden die het idee leuk vinden maar niet meedoen omdat het puur iets voor Refoweb is... En volgens mij kun je best je teamnaam veranderen als je het ff vraagt... dan hou je gewoon je keys en is er verder niks aan de hand... en Refoweb wordt er alleen maar meer door op de kaart gezet hoor.... Allemaal christenen die zich aanmelden... en mensen die de top-stats bekijken..... allemaal mensen die vervolgens weer op refoweb terecht kunnen komen.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 06 dec 2004 19:55

/me voelt een afscheiding aankomen :mrgreen: :mrgreen:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 06 dec 2004 19:58

we zijn dit spel gestart voor refoweb, dus niet om zomaar mee te doen.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 dec 2004 20:11

Marnix schreef:Hm nogmaals, ik ken een hoop leden die het idee leuk vinden maar niet meedoen omdat het puur iets voor Refoweb is... En volgens mij kun je best je teamnaam veranderen als je het ff vraagt... dan hou je gewoon je keys en is er verder niks aan de hand... en Refoweb wordt er alleen maar meer door op de kaart gezet hoor.... Allemaal christenen die zich aanmelden... en mensen die de top-stats bekijken..... allemaal mensen die vervolgens weer op refoweb terecht kunnen komen.

Die ken ik ook. :wink:

Een teamnaam kun je niet wijzigen trouwens.En als het wel zou kunnen doen er veel mensen, echte refowebbers niet meer mee.

Mensen die mee willen doen met een nieuw team moeten het zelf weten.Iedereen is vrij in zijn keuze.

Ik ben zelf een echte refowebber(jaja al meer dan 3 jaar :D ) en ben hiermee begonnen omdat het me leuk leek iets voor refoweb te doen.Zo voelde ik het een beetje.Om meer bekendheid te geven aan refoweb ook.
Dan ga ik nu niet opeens meedoen met een ander algemeen christelijk team.Het gaat veel te leuk zo ook.In nog geen 2 maanden tijd de top 100 binnenstomen is een hele prestatie.

Je hebt zelf zo een team opgericht ook btw.Dat stelt niks voor.Als je dat doet kunnen gelijk alle leden die mee willen doen lid worden.Dan kunnen we competitie gaan houden tussen het nieuwe team en team refoweb :mrgreen:

PeterD

Berichtdoor PeterD » 06 dec 2004 20:16

En krijgen we een topic hier op Refoweb:
"Team Refoweb v.s. Nieuw Christelijk Team"

Huh, waar heb ik zoiets eerder gezien? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 dec 2004 20:17

PeterD schreef:En krijgen we een topic hier op Refoweb:
"Team Refoweb v.s. Nieuw Christelijk Team"

Huh, waar heb ik zoiets eerder gezien? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: