Hmm, ik doe niet mee met een ander team.
Het was mij meer bedoeld om refoweb op de (Whatpulse) kaart te zetten, en dat gaat met zo'n actie helemaal verloren.
Bovendien moet je nog maar afwachten hoeveel leden je zult krijgen, en zijn er veel leden die denken zoals mij.Die mensen doen puur mee omdat het echt iets specifiek van/ voor refowebbers is.
Ik heb bovendien een speciaal programma voor stats te maken.Dit heeft iemand, geheel vrijwillig voor me geschreven, en is speciaal voor team refoweb.Dit zou dan ook weer opnieuw moeten gebeuren.
Ik denk dat ook dat he zo, al je erover praat het al snel lijkt of je veel leden kunt krijgen, maar kijk maar is hoever je komt.De 100 haal je echt zomaar niet.Bovendien is heel de teamrefoweb score dan ook weg.
Ook al zouden er maar enkele mensen overblijven zou ik toch doorgaan met Team refoweb.Het is vóór en dóór refowebbers, en het schept toch een leuke onderlinge competitie/ teamsfeer.
Misschien is het wel een idee om er een poll over te maken, dan zal blijken wat het gros van de leden ervan vind.Ik denk dat de meesten het zien zoals mij.