Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 13:58

Oke dan. Kan ik gewoon tot 1 voor 12 's nachts nog pulsen?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

PeterD

Berichtdoor PeterD » 06 dec 2004 14:07

98 Team Refoweb

Je zou zeggen dat we de top 100 binnen zijn getreden...

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 06 dec 2004 14:47

PeterD schreef:
98 Team Refoweb
Je zou zeggen dat we de top 100 binnen zijn getreden...

[Jansen&Janssen-mode]
Sterker nog: je zou zeggen dat we de top 100 binnen zijn getreden...
[/Jansen&Janssen-mode]

8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 15:45

Van Refowebteam naar Christelijk team

Kaw en ik zaten op msn even over Whatpulse te praten en we vinden allebei dat Team Refoweb een breed christelijk team moet worden omdat dit veel voordelen biedt. We zaten er over te denken om zelf een christelijk team te beginnen maar hebben liever dat dit team een algemeen christelijk team wordt. Vandaar dat we het hier nog eens willen aankaarten en uitwerken.

Waarom een christelijk team?

De laatste tijd heb ik veel christelijke vrienden verteld over Whatpulse en veel van hen vinden het erg leuk. Ze doen echter niet mee omdat ze niets met reformatorische kerken hebben en/of omdat ze geen bezoekers zijn van Refoweb. Het is jammer dat er zoveel keys/mouseclicks verloren gaan. Dit komt omdat Team Refoweb als groep te smal is.

Dit is ook te merken in de groei van de laatste tijd. Omdat iedereen op het forum inmiddels van Whatpulse afweet komen er nauwelijks nieuwe leden bij. Momenteel stijgen we nog als team maar dat houdt een keer (rond de 50e plek?) op. Daarna komen er wel teams die op ons in gaan lopen maar lopen we waarschijnlijk niet meer in op teams boven ons omdat daar te weinig keys voor worden gepulsed. Een 50e plaats is toch niet echt opvallend.... Als christelijk team (KAW en ik hebben veel contact op andere forums) kunnen we makkelijk 4x zoveel leden krijgen dan we nu hebben. Met veel forummers in zo'n team is een top-10-plek haalbaar. Als christelijk team in de top-10 val je op en de kans is aanwezig dat andere christenen zich vervolgens ook bij ons team aanmelden. Bovendien is het een mooie reclame voor christelijke nederland en dus ook voor Jezus... En reclame voor Hem maken is toch belangrijker dan reclame voor Refoweb maken?

Overigens blijft dat wel mogelijk. Er wordt verwezen naar dit topic als onze teambasis en naar de topic met uitleg. Ook kan iedereen die dat wil in zijn eigen naam [Refoweb] opnemen. Op die manier krijgt Refoweb minimaal evenveel bekendheid (er komt dan gewoon een link naar Refoweb op de eerste pagina van de top-teams... en kunnen we als team echt in de top meedoen en daardoor ook iets van het christelijk geloof en iets van eenheid uitstralen.

Het enige wat er hoeft te gebeuren is dat de teamnaam wordt veranderd. We zouden bijvoorbeeld kunnen gaan voor Christian Pulse Unity (CPU) of iets anders.

Op deze manier kunnen al die christenen die niet op het refoweb-forum zitten maar wel mee willen doen ook echt meedoen en staan we samen een stuk sterker! Op refoweb zitten ook christenen uit allerlei kerken dus waarom zouden we alleen de christenen van 1 bepaald forum betrekken?!

De voordelen op een rij:

- Veel meer leden
- Meedoen in de top
- Positieve reclame voor het christendom en voor Refoweb
- Als christenen een stukje eenheid uitstralen

Ik hoop dat iedereen inziet wat een voordelen dit zou bieden en dit een goed voorstel vindt.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 dec 2004 16:01

Kun je geens subteams binnen CPU maken, dus een team Yord team refoweb , team Hoornbeeck, team Refoweb, team Omsionswil etcetra?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 16:03

Dat kan niet tenzij je allemaal onder een zelfde account gaat zitten maar dan kun je je idividuele stats niet zien... Je kunt dus wel in je naam de naam van een subteam vermelden.... Dan heb je bijvoorbeeld 400 leden waarvan 100 naam+[refoweb] als naam hebben.

Ik hoop dat het echt wat wordt, ik ken zoveel mensen die mee willen doen dan.... en ik wil zelf ook wel in dit team blijven... als het niks wordt moet ik met Kaw een eigen team gaan oprichten... en dit team tot algemeen christelijk team maken is natuurlijk veel toffer... anders krijgen we weer verschillende christelijke teams en hebben we zelfs in whatpulse christelijke verdeeldheid terwijl je anders zo ver kan komen! :)

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 06 dec 2004 16:30

mmmm ik ruik valse oecumene ;)

Maar serieus: persoonlijk lijkt het me leuker zoals het nu is, maar ik hoor graag wat anderen vinden.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 06 dec 2004 16:41

Ik ben er ook voor om het te houden zoals het nu is.

Oja, even een mededeling van funlover: Ze is zeer vereerd door het mooie bericht van chiel, maar tot haar grote spijt wordt haar computer traag van whatpulse en heeft ze het programma verwijdert.
Laatst gewijzigd door man_on_fire op 06 dec 2004 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 06 dec 2004 16:46

Michel schreef:mmmm ik ruik valse oecumene ;)

Tja, die opmerking past bij je avatar... ;)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 06 dec 2004 16:46

Het lijkt me typisch iets om een poll voor open te stellen! Ik ben voor!

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 06 dec 2004 16:50

Ik vind dan wel dat een stem van bijvoorbeeld Markie meer waarde heeft dan van een ander :mrgreen:

PeterD

Berichtdoor PeterD » 06 dec 2004 16:54

Laten we de dictatuur van de democratie maar laten spreken...

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 06 dec 2004 17:02

Christian Pulse Unity it will be!

Mijn (gereformeerde) zegen hebt u. For what it's worth...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 dec 2004 17:10

Zou een van de moderators een poll willen maken?

En Michel en Man_on_Fire, zou ik mogen weten waarom jullie het willen houden zoals het nu is? Na al die voordelen die ik heb opgenoemd kan ik me dat namelijk nauwelijks voorstellen :D

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 06 dec 2004 17:13

man_on_fire schreef:Ik ben er ook voor om het te houden zoals het nu is.

Oja, even een mededeling van funlover: Ze is zeer vereerd door het mooie bericht van lennart, maar tot haar grote spijt wordt haar computer traag van whatpulse en heeft ze het programma verwijdert.
Dan moet ze de nieuwste versie is proberen. Er is namelijk ook een 1.4.7 nolag versie te downloaden zag ik net.

Terug naar “Archief”