Berichtdoor Raido » 06 dec 2004 09:15
Weet je waar ik zo moe van wordt? van mensen die alles zomaar accepteren, op JeV laatst. Ging het over vergeving, allemaal van de blije mensjes die zeggen dat God zo goed is, terwijl ik daar met een verscheurd hart zit. God is Liefde, God is God, Barmharig en Rechtvaardig.
Wat is er Godsnaam dan rechtvaardig aan de dood van een jongere? een lieve jongen! zomaar dood, hij leeft niet meer! Vaders die dochters verkrachten, moeders die kinderen kort meppen. En wat zeggen ze... je moet respect voor je ouders hebben, en het vergeven!!!!
Een mens kan dat toch niet vergeven?? Als jij verkracht bent door je vader, dan kun je dat toch niet? En wat staat er dan in de Bijbel? Vergeef ons onze schulden, gelijk wij vergeven onze schulderenaren. Wat zeggen ze dan!... Jij moet eerst allemensen vergeven voordat God jou kan en wil vergeven... en dan durf ik te zeggen ONZIN!
En hun maar blaten, en zieken dat als jij God wilt zien hem zult zien, dat er voor je is, dat hij je wil vergeven. ZE SNAPPEN HET NIET!!! Stelletje theoretische hypocrieten! Altijd dat domme geziek, God zorgt er toch zeker voor dat het allemaal maar kan, en dan vinden hun gek dat ik niet geloof...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |