Moderator: Moderafo's
jas schreef:Optimatus schreef:Jas... niet gaan slaan... maar toch deze voorzichtige hypothese:
Zou het in het meest onwaarschijnlijke hypothetische geval mogelijk kunnen zijn dat er eventueel een mogelijkheid zou kunnen bestaan dat jij er heel misschien in 1 op de 1 miljoen gevallen heel misschien naast zou kunnen zitten?
Maar beste Opti, wie ben ik om te beweren dat ik onfeilbaar ben. Echter, dan moet men mij dat aantonen. Dat is het enige wat ik vraag.
Trouwens, geef even aan waar ik naast zou kunnen zitten. Er zijn nl. dingen waar ik niet naast kan zitten.
Optimatus schreef:jas schreef:Optimatus schreef:Jas... niet gaan slaan... maar toch deze voorzichtige hypothese:
Zou het in het meest onwaarschijnlijke hypothetische geval mogelijk kunnen zijn dat er eventueel een mogelijkheid zou kunnen bestaan dat jij er heel misschien in 1 op de 1 miljoen gevallen heel misschien naast zou kunnen zitten?
Maar beste Opti, wie ben ik om te beweren dat ik onfeilbaar ben. Echter, dan moet men mij dat aantonen. Dat is het enige wat ik vraag.
Trouwens, geef even aan waar ik naast zou kunnen zitten. Er zijn nl. dingen waar ik niet naast kan zitten.
En waarom zou jij er dan niet naast kunnen zitten? Dat zou bijna betekenen dat je de waarheid in pacht hebt en daar kan ik mijn mijn boeren (nou ja, bij wijze van spreken dan) verstand niet bij.
Optimatus schreef:Is er toevallig iemand die weet wanneer Ds. Mallan in Berkenwoude preekt? Ik ben intussen wel nieuwsgierig geworden.
Yael schreef:Optimatus schreef:Is er toevallig iemand die weet wanneer Ds. Mallan in Berkenwoude preekt? Ik ben intussen wel nieuwsgierig geworden.
misschien als daar eens een doopdienst is? in Gouda gaat hij heeeel af en toe weleens voor geloof ik, maar zo vaak preekt hij volgens mij niet meer hij is al best oud. misschien dat insiders er meer over weten?
Optimatus schreef:Wat mij stilaan interesseert is bij welke kerk Jas eigenlijk ingeschreven is en actief ter kerke gaat.
Loezje schreef:Yael schreef:Optimatus schreef:Is er toevallig iemand die weet wanneer Ds. Mallan in Berkenwoude preekt? Ik ben intussen wel nieuwsgierig geworden.
misschien als daar eens een doopdienst is? in Gouda gaat hij heeeel af en toe weleens voor geloof ik, maar zo vaak preekt hij volgens mij niet meer hij is al best oud. misschien dat insiders er meer over weten?
Klopt. Ds. Mallan preekt nog heel af en toe; idd een doopdienst o.i.d.. Door zijn ouderdom/gezondheid kan hij niet meer zoveel preken en als hij dat wel doet, b.v. in een doopdienst, laat hij soms een preek lezen waarna hij de toepassing op die preek doet. Misschien dat het bij de predikbeurten in het RD (als je die krant leest) staat wanneer hij ergens preekt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten