[quote="Aragorn]Ik heb ook nog nooit van revolutionisme gehoord, wat is dat?[/quote]
geen idee? typefoutje misschien?
ik sta misschien niet volledige open voor jullie argumenten. maar dat doen jullie ook niet.
Moderator: Moderafo's
drugXfree schreef:ik sta misschien niet volledige open voor jullie argumenten. maar dat doen jullie ook niet.
Aragorn schreef:
Je hoeft ook niet alles aan te nemen van ons, niks zelfs. Maar verwerp iets dan op grond van argumenten en niet alleen op grond van je onbekendheid ermee. Dat komt toch iets intelligenter over.
drugXfree schreef:Aragorn schreef:
Je hoeft ook niet alles aan te nemen van ons, niks zelfs. Maar verwerp iets dan op grond van argumenten en niet alleen op grond van je onbekendheid ermee. Dat komt toch iets intelligenter over.
het ging mij meer om dat Radio zei dat ik ergens in geloofde, terwijl ik de woorden niet ken. Ik kon wel gokken naar de betekenis, maar ik ga me niet voordoen als een of andere allesweter.
Sabra schreef:Ik denk dat God veel meer mensen geschapen heeft, maar dat enkel van de mensen die in het paradijs woonden het verhaal staat opgeschreven. Kaïn kreeg een teken zodat andere mensen hem niet konden vermoorden. Waar komen opeens die mensen vandaan? Ik denk dat God die gewoon op de aarde heeft geplaatst.
Sabra schreef:Ik denk dat God veel meer mensen geschapen heeft, maar dat enkel van de mensen die in het paradijs woonden het verhaal staat opgeschreven. Kaïn kreeg een teken zodat andere mensen hem niet konden vermoorden. Waar komen opeens die mensen vandaan? Ik denk dat God die gewoon op de aarde heeft geplaatst.
Jannoek schreef:kees81 schreef:1 vrouw, 1 man, 3 zonen... hmmmm.... als daar de rest uit is voortgekomen dan is eva druk geweest.
maar hoe zijn adam en eva ontstaan... ook zij begonnen als baby's mag ik aannemen... van wie kwamen ze, wie voedde ze.... interessant, interessant...
ik hou het erop dat de vissen aan land kwamen enz enz.
kees, je bent hier op een christelijke site. christenen geloven (uitzonderingen daar gelaten) in de schepping. God heeft Adam en Eva geschapen. Als man en vrouw, in het paradijs. In het paradijs was alles goed zoals God het geschapen had, Adam en Eva mochten eten van de bomen uit het paradijs, behalve van de boom des kennis des goeds en des kwaads.
lees genesis eens zou ik zeggen
groenrondballetje schreef:
Immers wij kennen dag en nacht, als de tijd van zon en maan, respectievelijk zoals beschreven bij dag 4; Maar wat waren die eerste 3 dagen dan![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten