Klaas schreef:Ja, ken je die niet? Daar hebben ze die beer voor aangenomen om ze uit het water te halen. Nooit die reclame gezien? Als dat niet biologisch is
Klaas
die beer krijgt een rotschop!!! mishandeling is dat hé!!!
Moderator: Moderafo's
earthmaker schreef:Klaas, je wordt vanuit die optiek als het ware dus gedwongen vlees te eten? Omdat genesis beschrijft dat je moet overheersen? Je kunt je de vraag stellen hoe je invulling moet geven aan die 'overheersing'. Door dieren en masse te fokken en te vermoorden, terwijl de natuur meer dan genoeg andere alternatieven biedt om je gezond te voeden?
Is een vegetariër in jouw optiek per definitie geen goede Christen?
kees81 schreef:ik hoor van jullie alleen maar volgens de bijbel zus en volgens de bijbel zo... wat heeft het voor zin als ik mijn persoonlijke mening ga uitleggen en jullie die blijkbaar niet eens hebben (want jullie kunnen alleen de bijbel quoten)....
kees81 schreef:ik ben erg nieuwsgierig hoeveel mensen hier vegetariër zijn. Gezien het feit dat in de bijbel iets staat geschreven in de vorm van "gij zult niet doden", en door de mensen op dit forum volgens de bijbel geleefd word, verwacht ik dat een groot aantal hier geen vlees(producten) eet.
Klaas, je wordt vanuit die optiek als het ware dus gedwongen vlees te eten?
Omdat genesis beschrijft dat je moet overheersen? Je kunt je de vraag stellen hoe je invulling moet geven aan die 'overheersing'.
Door dieren en masse te fokken en te vermoorden, terwijl de natuur meer dan genoeg andere alternatieven biedt om je gezond te voeden?
Is een vegetariër in jouw optiek per definitie geen goede Christen?
Grote Beer schreef:dat begrijp ik niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten