Moderator: Moderafo's
Klaas schreef:Omdat jij het zegt?
Bij gebrek aan argumenten blijft het nu maar bij losse kreten?
Klaas
kees81 schreef:ik hoor van jullie alleen maar volgens de bijbel zus en volgens de bijbel zo... ( jullie kunnen alleen de bijbel quoten)....
Gezien het feit dat in de bijbel iets staat geschreven in de vorm van "gij zult niet doden", en door de mensen op dit forum volgens de bijbel geleefd word, verwacht ik dat een groot aantal hier geen vlees(producten) eet.
bedoel je daarmee dat je geen vis eet? of dat je alleen "dolfijnvriendelijke" tonijn eet ( om maar een voorbeeld te noemen)
ik hoor van jullie alleen maar volgens de bijbel zus en volgens de bijbel zo... wat heeft het voor zin als ik mijn persoonlijke mening ga uitleggen en jullie die blijkbaar niet eens hebben (want jullie kunnen alleen de bijbel quoten)....
koeien en varkens zijn niet de enige dieren die puur voor consupmtie worden gefokt. Er leeft bijvoorbeeld meer zalm in gevangenschap dan in de vrije natuur.
De taak die de overheid heeft vinden ze helaas niet zo belangrijk.
Klaas schreef:1) Zoals gezegd vind ik koeien en vissen niet helemaal op 1 lijn staan.
2) De omstandigheden waaronder gekweekte vissen leven zijn niet zo schrijnend als het geval is bij varkens, koeien en kippen.
zoals ik al zei ( zo een bak zit echt mudje vol. die dieren kunnen geen kan top
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten