Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Hoi Kees81,
Welkom.
Gij zult niet doden slaat volgens mij op het doden van mensen. Ik lees namelijk in dezelfde boeken van Mozes over offergeboden en over reine en onreine dieren. De reine mogen naar Gods bevel wel gegeten worden, de onreine niet.
Gershwin schreef:Jezus ook lekker vlees gesmikkeld heeft.
kees81 schreef:dat was 2000 jaar geleden. we leven nu in 2004 grote vriend. toen werden dieren met pijl en boog of speer gevangen, nu worden ze gemarteld in kleine hokjes, en maken ze geen schijn van kans. nu zijn genoeg vervangende middelen te krijgen in de supermarkt...
ik vind dat mensen wel verder mogen kijken dan hun menselijke neus lang is. wat dat betreft had er nog wel een extra hoofdstuk in de bijbel gemogen.
kees81 schreef:Gershwin schreef:Jezus ook lekker vlees gesmikkeld heeft.
dat was 2000 jaar geleden. we leven nu in 2004 grote vriend. toen werden dieren met pijl en boog of speer gevangen, nu worden ze gemarteld in kleine hokjes, en maken ze geen schijn van kans. nu zijn genoeg vervangende middelen te krijgen in de supermarkt...
ik vind dat mensen wel verder mogen kijken dan hun menselijke neus lang is. wat dat betreft had er nog wel een extra hoofdstuk in de bijbel gemogen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten