ja sorry, had nog een zin tussen gemoeten, nu slaat het inderdaad nergens op. Mijn excuses daarvoor.
Welke zin?
Mij hoor je niet zeggen dat we het gaan verbieden. Normen en waarden kan je immers nooit opleggen. Ik wil alleen benadrukken dat Balkenende het met z'n 'normen en waarde gedoe' wel bij het rechte eind heeft...
Is jouw mening. Ik ben het met je eens dat waarden en normen belangrijk zijn. Dat heeft Balkenende inderdaad goed gezien...
uit de volgende uitspraak kan ik opmaken dat jij zulke parodieën op zich wel goedkeurt. Toen je daarna ook nog is bijna smalend over het normen en waarden vadertje ging doen, vond ik dat ik je er gewezen moest worden, dat respect een van de belangrijkste dingen voor een samenleving is.
Ik keur parodieen m.b.t. god, Jezus, etc. niet per definitie af, dat is iets anders als per definitie goedkeuren... Ik kan inderdaad smalend doen over het 'normen en waarden vadertje', m.i. ziet hij het probleem wel en blijft hij daar op lachwekkende manier op doorhamert. Maar jij wilde mij daar op wijzen? Het moet niet gekker worden... Ik denk dat ik intelligent genoeg ben om zelf in te zien hoe het gaat in Nederland en ik ben ook intelligent genoeg om zelf mijn mening daarover te vormen, en dat heb ik gedaan. Nogmaals; ik ben het eens met Zareb.