Ja, die ontmoet ik ook graag.
Wat te denken van opdringerige atheisten, die je gelijk zoenend om de nek hangen, terwijl ze je geeneens echt kennen.
Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Wat dacht je van opdringerige, irritante gristenmensjes die je knuffelen en de liefde van jezus verkondigen op opdringerige wijze en daarbij ook denken dat ze je kennen en willen helpen?
Optimatus schreef:Aan de andere kant moet die imam niet mauwen, want heel veel imams schudden gewoon een vrouwelijke hand.
Hoi Arjan,
Als mensen hun godsdienstige regels overboord moeten gooien als gevolg van de andere cultuur om hen heen, moeten wij als christenen dus ook homoseksualiteit als normaal gaan accepteren.
Dit even als voorbeeld om aan te geven dat je dit van niemand kunt eisen.
In elk geval niet op basis van het argument dat iedereen moet integreren. Er zijn volgens mij ook orthodoxe joden, die een andere vrouw niet eens aankijken. Omdat het nu een moslim is, valt heel Nederland over hem heen. Dit is gewoon meedoen aan de hype.
Alles wat nu met integratie te maken heeft wordt gigantisch opgeblazen. De media hebben anders niets om over te berichten en dan verdienen ze minder en krijgen ze minder belangstelling.
Verder vind ik evenals vorige schrijvers dat minister Verdonk inderdaad beter haar lesje had moeten lezen. Ze veroordeelde de man al zonder de achtergrond van zijn handelen te kennen. Dat vind ik zeker niet getuigen van respect voor anders denkenden.
John schreef:Hoi Arjan,
Als mensen hun godsdienstige regels overboord moeten gooien als gevolg van de andere cultuur om hen heen, moeten wij als christenen dus ook homoseksualiteit als normaal gaan accepteren.
kurtyo schreef:Grappig, dat heb ik altijd bij gothics en metalheads, die zijn eng...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten