Sabra schreef:Het is ontkenning van de Gaven van de Geest als men zegt dat gebedsgenezing niet mogelijk is, of dat het niet voor komt, of omdat iemand die aan gebedsgenezing doet wordt uitgemaakt voor 'grootbek' en nog andere minder fraaie termen.
Jan Zijlstra is iemand die enkel geneest uit naam van Jezus. Niet uit naam van zichzelf en hij is ook niet iemand die tegen ongenezen mensen zegt dat zij teveel zondigen of nog zonde hebben.
En dat meneer leusink dit heeft van een nicht van de opa van zijn overbuurvrouw geeft al aan hoe betrouwbaar zijn bron is.
Het was van de eerste hand, dus wees voorzichtig met je conclusies. Ik geloof wel degelijk dat God wonderen doet op gebeden van mensen, maar dan niet OM onze gebeden, maar MIDDELS onze gebeden! En dan hoeft Zijlstra niet voor mij te bidden, dan hoef ik niet geld aan Zijlstra te betalen,. dan hoef ik niet naar een bijeenkomst, nee dan ga ik naar mijn binnenkamer, en dan vraag , dan smeek ik og de Heere op mijn zorgen zou willen zien en ze willen verhelpen, als dat Zijn wil is.
En trouwens, kun jij in het hart van Zijlstra kijken? Je zegt dat hij enkel geneest in de Naam van Jezus, maar hoe weet jij wat er in zijn hart leeft?? Niet echt betrouwbaar he??........