caprice schreef:
Bij de GBS krijg je dus meer waar voor je geld. Voor slechts 2,50 euro meer dan de NBV 59.000 kanttekeningen erbij.
O, ja dat vind ik wel heel interessant. Maar die kanttekeningen zijn voor veel mensen niet meer waardevol.

Moderator: Moderafo's
caprice schreef:
Bij de GBS krijg je dus meer waar voor je geld. Voor slechts 2,50 euro meer dan de NBV 59.000 kanttekeningen erbij.
caprice schreef:Optimatus schreef:caprice schreef:Marnix schreef:Yep, dat lijkt me als studiebijbel wel interessant.....
Als studiebijbel: De nieuw uitgekomen SV met herziene kanttekeningen (alles huidige spelling e.d.) Te koop vanaf 60 euro (!), kunstleren kaft, goudsnee. Daar kan de NBV niet tegenop.
Naar smaak ook nog met (antiekbruin) leer en sloten en hoeken uit te breiden tot 432 euro.
Qua prijs niet nee.
Gelukkig is de NBV een stuk scherper geprijsd en gebaseerd op de grondtalen zonder uit te gaan van een vertaling uit de zeventiende eeuw.
Ik dacht eigenlijk meer aan de goedkope versie van de NietBijbelseVertaling (). Die is niet eens voor minder dan 29,50 euro verkrijgbaar. De goedkoopste Bijbel (zonder kanttekeningen) is voor 8 euro te koop bij de GBS.
En jas, goed lezen over die uitvoering van 432 euro. Ik schreef dit namelijk.
JMvVliet schreef:
Ach ja, tezamen met de Slechte Vertolking moet je toch een heel eind kunnen komen.
jas schreef:JMvVliet schreef:
Ach ja, tezamen met de Slechte Vertolking moet je toch een heel eind kunnen komen.
het is wel grappig wat je doet, maar niet waar. Zelfs de grootste ongelovigen moeten toegeven dat de SV een goede vertaling is.
JMvVliet schreef:jas schreef:JMvVliet schreef:
het is wel grappig wat je doet, maar niet waar. Zelfs de grootste ongelovigen moeten toegeven dat de SV een goede vertaling is.
Het was ook een reactie op een post die eveneens onwaarheid bevat.
jas schreef:JMvVliet schreef:jas schreef:JMvVliet schreef:
Het was ook een reactie op een post die eveneens onwaarheid bevat.
Hè, daar was ik het nou net wel mee eens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten