Gershwin schreef:Tadaaaa... eindelijk mijn gelijk gekregen

vindt Joepie dit ook?

Hoezo??? Dat is toch al duidelijk
Lees mijn postings maar eens terug dan weet je eigenlijk al het antwoord, en heb ik nog nooit het tegendeel gezegd. Toch
Vindt alleen de veroordeling van gezinnen waar het anders gaat erg storend. Als stelletjes er voor kiezen om het anders te doen dan denk ik dat ze daar een goede rede voor hebben. Laat ze dat dan ook zo doen.
Maar om te nu te zeggen dat de moeders de opvoeding van de kinderen alleen moeten doen, daar ben ik dan weer erg op tegen.
Kinderen hebben tenslotte niet alleen een moeder die ze gekregen heeft

Tenminste in ons geval

Weet natuurlijk niet hoe dat bij andere stelletjes gaat
Ik ben tenslotte toch een erg ouderwetse vrouw die ook gewoon thuis is voor de kinderen. Die als het maar even kan gewoon zorgt dat het huishouden klaar is als de werkende man en kinderen thuis komen.
Maar die ook jarenlang door ziekte aan een rolstoel vast zat, en dusdanig veel pijn had, dat ze het gewoon niet kon. En dus heel erg blij was dat ze zo een handige man en kinderen had die dan ook maar gewoon het huishouden er "even" bij deden zonder ook maar daarover te zeuren.
Dat mannen ook gewoon mee helpen in het huishouden wordt ook gestimuleerd door de maatschapij. En vind ik niet meer dan normaal. En helemaal niets te maken hebben met hersenspoelerij.Denk maar niet dat wij gezinshulp kregen. Nee, ik had gewoon man en drie volwassen kinderen thuis die konden het wel doen. Er wordt heel gewoon gezegd: Als je man alleen zou wonen zou hij ook na zijn werk zelf voor zijn huishouden moeten zorgen dus waarom nu dan ook niet. Dus je komt niet in aanmerking.
Dan ben je wat blij dat je tenminste een man hebt die weet wat hij moet doen. En die dus heel gewoon de plee schoonmaakt, en de badkamer, die samen met de kids een rooster maakt hoe en wanneer alles dan gedaan wordt.
Kijk dat zijn pas ECHTE kerels!!!!