Ik zou wel antwoord willen geven met net zulke mooie quote als jullie maar krijg het met de beste wil van de wereld niet voor elkaar.
Dus probeer het maar gewoon zo.
Aragorn. Ik denk dat je juist wel een licht naar de wereld bent als je al anders bent dan de wereld. Die weten echt wel wat er in de kerk te koop is. En door te doen zoals zij doen onderscheid jij je niet van hen. Dan wordt je wereldgelijkvormig.
Door dat jij op zondag niet naar de bios gaat geef je een signaal af naar de mensen om je heen. Dus als je gewoon samen bent op je kamer dan doe je als de wereld en onderscheid je je niet van hen. Ook al heb je geen seks met elkaar. Dat kunnen ze niet aan de buitenkant zien.
En als je 23 en 27 bent dan heb je toch ondertussen wel je verstand gekregen om erover na te denken dat het misschien wel praatjes in de hand werkt als je bij elkaar op de kamer komt. En of dat dan wel zo verstandig is om te doen. Je hoort mij echt niet zeggen dat je toestemming aan je ouders moet vragen of het mag. Maar je had er wel over kunnen nadenken of het wel zo goed was om te doen.
En ja, je kunt in een half uur zwanger worden (denk nog wel sneller

)
Dat zal ik ook nooit beweren dat het niet zo is. Maar er is wel meer een rem op dan als je gewoon altijd maar samen bent. Vrijheid blijheid zeggen ze niet voor niets. En ik denk ook echt wel dat jij in die tijd heus niet de intentie had om met elkaar naar bed te gaan.
Maar ......je koos wel voor een weg waarbij je elkaar het moeilijk maakt.
En ik denk al lang niet meer zwartwit. Die tijd heb ik allang achter me gelaten.
Maar dat stelletjes bij elkaar op de kamer hele weekenden doorbrengen blijf ik toch maar als zwart zien.
Al is het misschien wel zo dat je elkaar dan goed leerd kennen, maar zo denkt de wereld er ook over. Je moet toch minstens wel bij elkaar wonen voor je kunt weten of je wel voor elkaar bestemd bent.
Ik denk inderdaad dat je samenwoont als je elke dag bij elkaar op de kamer bent en alleen niet samen slaapt. Doe dat laatste dan ook maar, want het slapen is nu net niet het ergste
Ik vind dat eigenlijk nogal hypocriet.
En wat het laatste stukje betrefd snap ik niet wat je daarmee bedoelt.