Ik sta met genoegen mijn plaats op nummer 1 af aan alle gegadigden... Ik zal wel proberen vanavond nog even op nr 1 te verschijnen...

Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik zal deze week niet veel pulsen verwacht ik. Ik sta dinsdag tot en met zaterdag op een beurs, en daar heb ik geen computer bij nodig...
Ik sta met genoegen mijn plaats op nummer 1 af aan alle gegadigden... Ik zal wel proberen vanavond nog even op nr 1 te verschijnen...
Pieter schreef:PeterD schreef:Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik zal deze week niet veel pulsen verwacht ik. Ik sta dinsdag tot en met zaterdag op een beurs, en daar heb ik geen computer bij nodig...
Sjonge, wat vinden we dat erg![]()
Ik heb de illusie om ooit nog no. 1 te worden reeds lang laten varen.
Ik probeer in de top 10 te blijven! (Sta nu no. 9)
PeterD schreef:Pieter schreef:PeterD schreef:Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik zal deze week niet veel pulsen verwacht ik. Ik sta dinsdag tot en met zaterdag op een beurs, en daar heb ik geen computer bij nodig...
Sjonge, wat vinden we dat erg![]()
Ik heb de illusie om ooit nog no. 1 te worden reeds lang laten varen.
Ik probeer in de top 10 te blijven! (Sta nu no. 9)
Triest ben jij zeg! Je leeft niet eens met me mee!!! Ow nee, ik snap het al, we waren tegelijk begonnen, maar de één steeg harder dan de ander, en toen leefde ik ook niet mee he?
![]()
![]()
Acire schreef:Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?
Kan iemand dat uitleggen, langzaam, rustig, in duidelijke stappen aan deze notnerd??? Thanx alvast!!!
Gamen bijv. CoDBJ schreef:Maar ik doe helemaal niets meer dan normaal met mijn muisEn dus ook niet meer met de toetsen.... Dus de vraag. Waar gebruiken jullie de muis allemaal voor? Ik vooral voor het wisselen van schermen en klikken op knopjes. Bijvoorbeeld, OK, als dit bericht klaar is
Verder nog wel eens in Photoshop, maar dan houd het ook snel op. Welke toepassingen voor de muis zijn er nog meer te bedenken waardoor jullie veel meer kliks hebben?
Acire schreef:Acire schreef:Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?
Kan iemand dat uitleggen, langzaam, rustig, in duidelijke stappen aan deze notnerd??? Thanx alvast!!!
Acire heeft nog geen antwoord gekregen.... weet niemand hoe het moet?
PeterD schreef:Acire schreef:Acire schreef:Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?
PeterD gaat Acire helpen. Als je met je rechtermuisknop op het zwart "w-tje" klikt op de taakbalk, heb je de mogelijkheid om "Exit Whatpulse" te kiezen. Dan logt tie dus niet.
Is dat wat je bedoelt?
Acire schreef:PeterD schreef:Acire schreef:Acire schreef:Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?
PeterD gaat Acire helpen. Als je met je rechtermuisknop op het zwart "w-tje" klikt op de taakbalk, heb je de mogelijkheid om "Exit Whatpulse" te kiezen. Dan logt tie dus niet.
Is dat wat je bedoelt?
Ow...dan moet ik het dus eerst installeren....
Vriend zegt: 'ik hoef al die rotzooi niet op m'n PC' Dus tja... hopeloze zaak!!! :S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten