Meld je ook aan bij Team Refoweb, en help het naar de top!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 nov 2004 11:11

Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik zal deze week niet veel pulsen verwacht ik. Ik sta dinsdag tot en met zaterdag op een beurs, en daar heb ik geen computer bij nodig...

Ik sta met genoegen mijn plaats op nummer 1 af aan alle gegadigden... Ik zal wel proberen vanavond nog even op nr 1 te verschijnen... 8)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 nov 2004 12:29

Ik ben bang dat die nummer 1 mij niet meer gaat lukken vandaag, moet nog even kijken hoeveel ik er thuis nog klaar heb staan, op kantoor haal ik het vandaag niet meer :(

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 nov 2004 12:41

Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?
Kan iemand dat uitleggen, langzaam, rustig, in duidelijke stappen aan deze notnerd??? Thanx alvast!!!

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 nov 2004 14:15

cheaten? kan dat dan? :wink:

Dat muisklikken is bij mij ook minder geworden. Komt door het chatten, dan gebruik ik amper de muis. Wat keystrokes betreft.... ik lig nog op het schema dat ik had voorgenomen, al moet ik vandaag wel doortypen. Als ik mn schema blijf volhouden post ik over 4 dagen het afgesproken aantal pulsjes, maar dan moet ik de vaart erin houden. Ik vraag me af of het vandaag gaat lukken, omdat ik overdag niet zo veel type, en vanavond ben ik een poosje weg. Maar we blijven het gewoon proberen. Verder zal ik het wel leuk vinden om weer in de top drie te komen, maar daar loop ik een paar honderdduizend voor achter, en die haal ik niet zo maar meer in. Hoveel typen jullie ongeveer per dag?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 nov 2004 14:46

zie mijn onderschrift! what happened?!

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 15 nov 2004 14:58

PeterD schreef:Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik zal deze week niet veel pulsen verwacht ik. Ik sta dinsdag tot en met zaterdag op een beurs, en daar heb ik geen computer bij nodig...

Ik sta met genoegen mijn plaats op nummer 1 af aan alle gegadigden... Ik zal wel proberen vanavond nog even op nr 1 te verschijnen... 8)

Sjonge, wat vinden we dat erg :mrgreen:

Ik heb de illusie om ooit nog no. 1 te worden reeds lang laten varen.

Ik probeer in de top 10 te blijven! (Sta nu no. 9)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 nov 2004 15:20

Pieter schreef:
PeterD schreef:Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik zal deze week niet veel pulsen verwacht ik. Ik sta dinsdag tot en met zaterdag op een beurs, en daar heb ik geen computer bij nodig...

Triest ben jij zeg! Je leeft niet eens met me mee!!! Ow nee, ik snap het al, we waren tegelijk begonnen, maar de één steeg harder dan de ander, en toen leefde ik ook niet mee he?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

André

Berichtdoor André » 15 nov 2004 15:34

Laat ik mezelf ook even als gerenommeerd member melden. 8)

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 15 nov 2004 15:42

PeterD schreef:
Pieter schreef:

Triest ben jij zeg! Je leeft niet eens met me mee!!! Ow nee, ik snap het al, we waren tegelijk begonnen, maar de één steeg harder dan de ander, en toen leefde ik ook niet mee he?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oog om oog...

:mrgreen:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 nov 2004 15:45

Acire schreef:Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?
Kan iemand dat uitleggen, langzaam, rustig, in duidelijke stappen aan deze notnerd??? Thanx alvast!!!

Acire heeft nog geen antwoord gekregen.... weet niemand hoe het moet?

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 15 nov 2004 15:48

BJ schreef:Maar ik doe helemaal niets meer dan normaal met mijn muis :? En dus ook niet meer met de toetsen.... Dus de vraag. Waar gebruiken jullie de muis allemaal voor? Ik vooral voor het wisselen van schermen en klikken op knopjes. Bijvoorbeeld, OK, als dit bericht klaar is ;-) Verder nog wel eens in Photoshop, maar dan houd het ook snel op. Welke toepassingen voor de muis zijn er nog meer te bedenken waardoor jullie veel meer kliks hebben?
Gamen bijv. CoD

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 nov 2004 15:55

Acire schreef:
Acire schreef:Acire weet niet hoe ze op de computer van haar vriend ook kan pulsen. Kun je het uit en aan zetten ofzo? Want met 2 personen op een naam pulsen is natuurlijk niet eerlijk?

PeterD gaat Acire helpen. Als je met je rechtermuisknop op het zwart "w-tje" klikt op de taakbalk, heb je de mogelijkheid om "Exit Whatpulse" te kiezen. Dan logt tie dus niet.
Is dat wat je bedoelt?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 nov 2004 16:08

PeterD schreef:
Acire schreef:

PeterD gaat Acire helpen. Als je met je rechtermuisknop op het zwart "w-tje" klikt op de taakbalk, heb je de mogelijkheid om "Exit Whatpulse" te kiezen. Dan logt tie dus niet.
Is dat wat je bedoelt?

Ow...dan moet ik het dus eerst installeren....
Vriend zegt: Ok vooruit :D
Dus Acire gaat starten:D
Laatst gewijzigd door Acire op 15 nov 2004 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 nov 2004 16:09

Acire schreef:
PeterD schreef:
Acire schreef:

Is dat wat je bedoelt?

Ow...dan moet ik het dus eerst installeren....
Vriend zegt: 'ik hoef al die rotzooi niet op m'n PC' Dus tja... hopeloze zaak!!! :S

Idd moet je het daar ook eerst installeren. Enne tja, als hij die "rotzooi" niet op zn PC wil, heb je pech denk ik...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 nov 2004 16:13

Acire schreef:Vriend zegt: Ok vooruit :D
Dus Acire gaat starten:D

Terug naar “Archief”