Moderator: Moderafo's
essieee schreef:moet langer opgenomen worden........bbllhhh![]()
![]()
![]()
poppetje schreef:Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.
Helaas moet ik weer over geplaatst worden naar een andere instelling omdat ze me daar niet de juiste therapie kunnen geven.
Ik zie er erg tegen op en wil het leven vaak opgeven. Vooral nu in deze moeilijke tijd is het zo moeilijk om te blijven geloven. Willen jullie voor me bidden en vragen of hij mij moed en kracht wil geven?
mw schreef:essieee schreef:moet langer opgenomen worden........bbllhhh![]()
![]()
poppetje schreef:Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.
Helaas moet ik weer over geplaatst worden naar een andere instelling omdat ze me daar niet de juiste therapie kunnen geven.
Ik zie er erg tegen op en wil het leven vaak opgeven. Vooral nu in deze moeilijke tijd is het zo moeilijk om te blijven geloven. Willen jullie voor me bidden en vragen of hij mij moed en kracht wil geven?
voor beiden: veel sterkte toegewens. Ik bid voor jullie.
poppentje schreef:Lieve mensen bedankt voor jullie lieve reacties.
Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten