Bidden voor elkaar.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*~JV~*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *~JV~* » 12 nov 2004 22:01

Bidden voor een leraar bij ons op school van ong. 25 jaar, en heeft een dochtertje van ong. een jaar, die een tijdje geleden gehoord heeft dat hij een hersentumor heeft. Ze kunnen niets meer voor hem doen!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 nov 2004 22:21

Zo,

Heer U doorgrondt en kent mij

Mijn zitten en mijn staan.

En U kent mijn gedachten.

mijn liggen en mijn gaan.

De woorden van mijn mond o Heer

Die zijn voor U bekend.

En waar ik ook naar toe zou gaan,

Ik weet dat U daar bent.

Heer, U bent altijd bij mij,

U legt uw handen op mij

En U bent voor mij

En naast mij

En om mij heen

Heer, U bent altijd bij mij

U legt uw handen op mij

En U bent voor mij

En naast mij

En om mij heen,

Elke dag.

Heer, U doorgrondt en kent mij

Want in de moederschoot

Ben ik door U geweven

U bent oneindig groot

Ik dank U voor dit wonder Heer

Dat U mijn leven kent

En wat er ook gebeuren zal

Dat U steeds bij mij bent.

(Psalm 139)

Sterkte

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 15 nov 2004 15:50

Bidden voor mensen die hun tentamens niet gehaald hebben, en het daar heel moeilijk mee hebben. Het is gewoon moeilijk om alles te accepteren.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 nov 2004 20:05

moet langer opgenomen worden........bbllhhh :mrgreen: :mrgreen: :cry: :cry:

poppentje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor poppentje » 20 nov 2004 16:53

Lieve mensen bedankt voor jullie lieve reacties.
Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.
Helaas moet ik weer over geplaatst worden naar een andere instelling omdat ze me daar niet de juiste therapie kunnen geven.
Ik zie er erg tegen op en wil het leven vaak opgeven. Vooral nu in deze moeilijke tijd is het zo moeilijk om te blijven geloven. Willen jullie voor me bidden en vragen of hij mij moed en kracht wil geven?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 20 nov 2004 20:05

essieee schreef:moet langer opgenomen worden........bbllhhh :mrgreen: :mrgreen: :cry: :cry:

poppetje schreef:Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.
Helaas moet ik weer over geplaatst worden naar een andere instelling omdat ze me daar niet de juiste therapie kunnen geven.
Ik zie er erg tegen op en wil het leven vaak opgeven. Vooral nu in deze moeilijke tijd is het zo moeilijk om te blijven geloven. Willen jullie voor me bidden en vragen of hij mij moed en kracht wil geven?

voor beiden: veel sterkte toegewens. Ik bid voor jullie.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 nov 2004 22:58

mw schreef:
essieee schreef:moet langer opgenomen worden........bbllhhh :mrgreen: :mrgreen: :cry: :cry:

poppetje schreef:Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.

voor beiden: veel sterkte toegewens. Ik bid voor jullie.

Me too!!

Essiee en poppentje. Heel veel sterkte en Gods zegen toegewenst.

Soms lopen je wegen anders.

Blijf om hoog kijken, naar Hem!!!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 nov 2004 14:50

Essie & Poppentje, ook namens mij heel veel sterkte en Gods zegen toegewenst! ik zal voor jullie (blijven) bidden!!

liezel
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor liezel » 25 nov 2004 20:51

Mag ik hier misschien ook wat kwijt?
Het broertje van mijn vriendin is heel ernstig ziek, hij heeft kanker (in zijn knie),
op dit moment heeft hij vreselijk hoge koorts en als dat niet zakt voor 12 uur moet hij geopereerd worden en hij is al zo zwak van al die chemo-kuren bid alstjeblieft mee voor hem!!! Dat de koorts mag zakken...

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 nov 2004 10:02

poppentje schreef:Lieve mensen bedankt voor jullie lieve reacties.
Ondertussen ben ik over geplaatst naar een openafdeling omdat ik op de gesloten afdeling niet verder geholpen kon worden.

lieverd, ik weet uit ervaring waar je inzit, ik bid voor je en als ik je ergens mee kan helpen........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 dec 2004 16:36

Bidden voor een refowebber en zijn vriendin die in een moeilijke periode zitten!!!!!! Bidt dat ze met al hun vragen bij God terrecht kunnen!!!

poppentje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

willen jullie voor al nu voor me bidden?

Berichtdoor poppentje » 07 dec 2004 19:08

Afgelopen dagen zag ik het gewoon niet meer zitten en nu nog niet. :cry:
De therapie werkt niet en moet nu naar een andere instelling waar ik erg tegen op zie. Ook weet ik dat ik nooit meer beter zal worden en altijd zo zal blijven ondanks dat ik er wel mee kan leren omgaan. Aan het geloof begin ik steeds meer te twijfelen of het allemaal wel waar is en zo wat er allemaal wordt gezegd. Willen jullie voor me bidden?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 dec 2004 11:21

we zullen voor je bidden.

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 11 dec 2004 11:35

Ik wil jullie gebed vragen voor het volgende:

Ik werk in een jongerencentrum van YfC genaamd The Mall in Gorinchem. We willen als team echt een verlengstuk zijn van God, dat we echt instrumenten mogen zijn in Gods Hand. We zijn nu bijna 2 jaar open en opnieuw staat onze subsidie ter discussie. En zonder subsidie kunnen we het echt vergeten, dan zullen we ophouden te bestaan.

Het jongerencentrum is een inloopcentrum voor jongeren van 12-18 jaar. Het is een plek waar jongeren na school lekker kunnen hangen en ontspannen. Onze bezoekers zijn voornamelijk allochtoon (en moslim). We hebben momenteel 2 betaalde part-time jongerenwerkers. We zien de laatste tijd dat onze band met de jongeren echt beter wordt en dat is te danken aan het volhardende gebed rondom the Mall, maar ik wil jullie echt vragen dat jullie zouden willen bidden voor het volgende:
- Subsidie
- Nieuwe vrijwilligers, die het team zullen versterken
- Kracht voor de jongerenwerkers
- Voor de jongeren die het ons lastig maken
- Dat er (moslim)jongeren tot geloof mogen komen
- Dat The Mall een veilige plek voor jongeren mag blijven

Laat je leiden door Hem!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 dec 2004 13:05

Bidt voor:

de therapieen die gegeven worden aan mensen hier van refoweb.
bid dat ze mogen aanslaan en dat ze op hun verdere levenspad in bepaalde situatie's goed kunnen functioneren en handelen.

Terug naar “Archief”