Moderator: Moderafo's
Socrates schreef: Het feit dat de kritiek op Israel wordt gespuid door de 'linkse kerk' komt doordat er al genoeg (en vaak ook terechte) kritiek is op de Palestijnen. Die kritiek is echter gruwelijk eenzijdig en vrijblijvend.
Yael schreef:Vreemd dat je op een christelijk reformatorisch forum weinig merkt van liefde voor Israel wat je wel zou mogen verwachten en evenveel voor Israel in de bres springt als op een Islamitisch forum of niet christelijk forumdat verbaasd me soms weleens eigelijk, omdat je denk ik anders zou mogen verwachten. niet in die zin van kritiekloos Israel achterna hobbelen maar wel meer vanuit de Bijbel zicht hebben op Israel...
Yael schreef:Vreemd dat je op een christelijk reformatorisch forum weinig merkt van liefde voor Israel wat je wel zou mogen verwachten en evenveel voor Israel in de bres springt als op een Islamitisch forum of niet christelijk forumdat verbaasd me soms weleens eigelijk, omdat je denk ik anders zou mogen verwachten. niet in die zin van kritiekloos Israel achterna hobbelen maar wel meer vanuit de Bijbel zicht hebben op Israel...
Optimatus schreef:Yael schreef:Vreemd dat je op een christelijk reformatorisch forum weinig merkt van liefde voor Israel wat je wel zou mogen verwachten en evenveel voor Israel in de bres springt als op een Islamitisch forum of niet christelijk forumdat verbaasd me soms weleens eigelijk, omdat je denk ik anders zou mogen verwachten. niet in die zin van kritiekloos Israel achterna hobbelen maar wel meer vanuit de Bijbel zicht hebben op Israel...
Als Israel zich in mijn opinie zodanig gedraagt dat ik het gerechtvaardigd vind om Israel te bekritiseren, dan doe ik dat.
Mag dat niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten