Moderator: Moderafo's
Om de simpele reden dat ze volgens mij de registry gebruiken om te controlen of jij die whatpulse.bin niet probeert te wijzigen, zodat je ineens 1,000,000 keys erbij hebt in een dagjeKaw schreef:Ik vind het een knap waardeloos programma. Waarom moet die bin-file nu stuk gaan wanneer het registry niet beschreven kan worden? Krijg toch ergens spyware-feelings.
Hydro schreef:Hoe kun je eigenlijk een eigen plaatje in de banner zetten. Ik heb al een plaatje ge-upload, maar als ik dan bij het aanpassen van de banner naar het tabblad 'your uploaded images' ga zie ik 'm er niet staan. Iemand van jullie een idee?
Mr. J schreef:Hydro schreef:Hoe kun je eigenlijk een eigen plaatje in de banner zetten. Ik heb al een plaatje ge-upload, maar als ik dan bij het aanpassen van de banner naar het tabblad 'your uploaded images' ga zie ik 'm er niet staan. Iemand van jullie een idee?
Dan zou ik nog eens proberen te uploaden, want ik heb het idee dat het of te groot is qua afmeting of qua aantal kb's
mail um ff naar mij toe dan kijk ik of het bij mij wel lukt(staat in profiel bij msn)Hydro schreef:Mr. J schreef:Hydro schreef:Hoe kun je eigenlijk een eigen plaatje in de banner zetten. Ik heb al een plaatje ge-upload, maar als ik dan bij het aanpassen van de banner naar het tabblad 'your uploaded images' ga zie ik 'm er niet staan. Iemand van jullie een idee?
Dan zou ik nog eens proberen te uploaden, want ik heb het idee dat het of te groot is qua afmeting of qua aantal kb's
Heb 'm al verschillende keren geupload, ook met auto-resize functie en ook al als het plaatje de goede afmetingen had. Maakt niets uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten