Meld je ook aan bij Team Refoweb, en help het naar de top!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

JMvVliet
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor JMvVliet » 03 nov 2004 15:04

Ok, ik ben ook lid geworden van het team.
It's nice to be important,
but it's more important to be nice.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 03 nov 2004 15:20

Hoe kun je eigenlijk een eigen plaatje in de banner zetten. Ik heb al een plaatje ge-upload, maar als ik dan bij het aanpassen van de banner naar het tabblad 'your uploaded images' ga zie ik 'm er niet staan. Iemand van jullie een idee?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 03 nov 2004 15:39

koos schreef:Heel vaak als je je computer herstart ben je alles kwijt....

Moet je ff in de opties aanvinken dat'ie moet pulsen bij een normale restart of afsluiting van windows.
Afbeelding

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 03 nov 2004 15:56

Ik vind het een knap waardeloos programma. Waarom moet die bin-file nu stuk gaan wanneer het registry niet beschreven kan worden? Krijg toch ergens spyware-feelings.

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 03 nov 2004 16:17

Kaw schreef:Ik vind het een knap waardeloos programma. Waarom moet die bin-file nu stuk gaan wanneer het registry niet beschreven kan worden? Krijg toch ergens spyware-feelings.
Om de simpele reden dat ze volgens mij de registry gebruiken om te controlen of jij die whatpulse.bin niet probeert te wijzigen, zodat je ineens 1,000,000 keys erbij hebt in een dagje :lol:.
Als je van die errors krijgt dat whatpulse.bin mogelijk corrupt is omdat ie niet naar de registry kon schrijven, dan moet je gewoon pulsen voor je WP/Windows afsluit. Bij een herstart dan eerst even whatpulse.bin (dan toch leeg) verwijderen en opnieuw aanmelden met gebruikersinfo. Ik moet dat op de uni ook altijd zo doen, maar heb het wel weer over voor die 10-20k iedere keer :lol:.

Spyware lijkt me niet, meerder mensen hebben dit onderzocht met packetsniffers, zie o.a. GoT forums. Er wordt niets van de getypte data verstuurd.

Wat je eerder noemde over DirectX was waar, maar ondertussen (versie 1.4) hebben ze volgens mij het gebruik van DirectX afgeschaft, omdat het bij sommige mensen problemen gaf. Ik krijg alleen het idee (van het volgen van hun forums) dat sinds deze versie zonder DirectX-afhankelijkheid, meer mensen last hebben van lags.
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 03 nov 2004 16:21

Dat lag verhaal is onzin. 1.4.7 is juist uitgebracht om lag te verhelpen.

chiel
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor chiel » 03 nov 2004 16:49

waarom doen jullie zo moeilijk om te cheaten als t ook makkelijk kan? trouwens... wat is dr nou aan om te cheaten??? :?
--- Everything is gonna be allright, be strong, BELIEVE...! ---

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 03 nov 2004 16:50

Hydro schreef:Hoe kun je eigenlijk een eigen plaatje in de banner zetten. Ik heb al een plaatje ge-upload, maar als ik dan bij het aanpassen van de banner naar het tabblad 'your uploaded images' ga zie ik 'm er niet staan. Iemand van jullie een idee?

Dan zou ik nog eens proberen te uploaden, want ik heb het idee dat het of te groot is qua afmeting of qua aantal kb's :mrgreen:

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 03 nov 2004 17:11

Mr. J schreef:
Hydro schreef:Hoe kun je eigenlijk een eigen plaatje in de banner zetten. Ik heb al een plaatje ge-upload, maar als ik dan bij het aanpassen van de banner naar het tabblad 'your uploaded images' ga zie ik 'm er niet staan. Iemand van jullie een idee?

Dan zou ik nog eens proberen te uploaden, want ik heb het idee dat het of te groot is qua afmeting of qua aantal kb's :mrgreen:

Heb 'm al verschillende keren geupload, ook met auto-resize functie en ook al als het plaatje de goede afmetingen had. Maakt niets uit.
Afbeelding

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 03 nov 2004 17:31

foutje op de site, bug ehm weet ik veel :? ken ik ook nie mee helpe :|

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 03 nov 2004 17:45

Hydro schreef:
Mr. J schreef:

Heb 'm al verschillende keren geupload, ook met auto-resize functie en ook al als het plaatje de goede afmetingen had. Maakt niets uit.
mail um ff naar mij toe dan kijk ik of het bij mij wel lukt(staat in profiel bij msn)

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 03 nov 2004 18:20

k vind het maar een beetje vaag iets or, gister ging het bij mij ook niet maar toen las ik dat het iedere 6 uur wordt geupdate :mrgreen:

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 03 nov 2004 18:51

Waarom moeten jullie mij zo bang maken. Straks ben ik ook mn getalletjes kwijt. En dan? Dan zie je mij nooit meer terug in de top tien.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 03 nov 2004 19:01

Neej jij niet, jij raakt ze niet kwijt, dat voel ik aan mijn water :lol:

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 04 nov 2004 00:39

Zoals het er nu naar uitziet gaan we vandaag in de top 250 komen!

Terug naar “Archief”