Sabra schreef:En daar ben jij als zogenaamde 'elite' het zeker helemaal niet mee eens. Vanuit jouw ivoren toren is dit allemaal maar geneuzel van het plebs.
Je dwint me bijna die toren in ja. En juist jij zou beter moeten weten, los daarvan kan ik een licht elitaire ondertoon bij jou eenvoudig blootleggen.
Sabra schreef:Van Gogh is vermoord door een Marokkaan, wellicht een moslim. Dat zegt genoeg. Deze godsdienst is intolerant en zet mensen aan tot haat en het doden van mensen. En dit is niet het enige voorbeeld, bekijk alle conflicten maar die ik heb genoemd. Dit louter enkel fundamentele groepen noemen is natuurlijk veel te simpel, dan zouden er overal fundamentalistische moslims zijn en ontkracht je je eigen onderbouwing.
Von Ernst is vermoord door dhr. Grynspan, wellicht een jood . Dat zegt genoeg. Deze godsdienst is intolerant en zet mensen aan tot haat en het doden van mensen. En dit is niet het enige voorbeeld, bekijk alle conflicten maar die ik heb genoemd. Dit louter enkel fundamentele groepen noemen is natuurlijk veel te simpel, dan zouden er overal fundamentalistische joden zijn en ontkracht je je eigen onderbouwing.
Lincoln is vermoord door een Amerikaan, wellicht een Zuiderling. Dat zegt genoeg. Deze streek maakt intolerant en zet mensen aan tot haat en het doden van mensen. En dit is niet het enige voorbeeld, bekijk alle conflicten maar die ik heb genoemd. Dit louter enkel fundamentele groepen noemen is natuurlijk veel te simpel, dan zouden er overal extremistische zuiderlingen zijn en ontkracht je je eigen onderbouwing.
Pastoor Die en die is vermoord door een Staphorster, wellicht een protestant. Dat zegt genoeg. Deze streek maakt intolerant en zet mensen aan tot haat en het doden van mensen. En dit is niet het enige voorbeeld, bekijk alle conflicten maar die ik heb genoemd. Dit louter enkel fundamentele groepen noemen is natuurlijk veel te simpel, dan zouden er overal extremistische protestanten zijn en ontkracht je je eigen onderbouwing.
Zie je hoe gemakkelijk het is te generaliseren? Zie je hoe gemakkelijk is dergelijke parolen uit te slaan? Eerst was het Juda verrecke, straks is het Ali verrecke. En waar sta jij dan?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.